Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Sender dere sms hver morgen å sier ha en fin dag eller at dere er gla i han? Her får jeg av han, men jeg orker ikke sende hele tiden svar på det. Samme får jeg, kan jeg få et "kyss" da? Er du gla i meg i dag da? Er så lei de tingene for jeg sier sånt hvis jeg føler for det å hvis jeg får det på den måten så mister jeg lysta å svare.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Nei ærlig talt.. det blir for masete for meg hvertfall. Skjønner godt at du mister lysta på å svare.. Vi sender ikke sms hver morgen nei, vi ringes utover dagen for å høre om dagens planer, eventuelt når vi skal treffes.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Vi sender ikke meldinger hvis det ikke er noe spesielt nei... De dagene vi ikke sees prater vi gjerne en time halvannen på telefonen når begge legger seg, resten av dagen snakker vi vel egentlig ikke så lenge det ikke er en spesiell grunn til å ringe eller sende sms... Men vi sover sammen i hvert fall halvparten av nettene, og da er han sammen med meg og mini etter jobb og hele kvelden...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Huff nei. Hadde følt meg kvalt da. Vi overnatter 3-4 netter(faste dager) sammen og de dagene vi ikke skal overnatte snakker vi sammen kanskje 5-15 min på tlf. på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Nå er det en del år siden vi var kjærester (forlovet) og ikke bodde sammen, men tvert imot med flere timers reis mellom. En tid hvor SMS ikke var dagligdags, siden mobiltelefon da var noe man hadde om man hadde behov, ikke automatisk. Flertallet hadde ikke slikt behov. Og en hel del mobiltelefoner kunne da heller ikke håndtere SMS, det var utstyr på nivå med f eks touch-skjerm i dag. Noen hadde det, flertallet ikke... Men generelt: Når ord går over til å bli klisjeer, forsvinner gleden ved dem og betydningen av dem. Det samme gjelder for SMS-meldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå