LINDA*** Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hva skjeeer med kroppen. Alt jeg gjør resulterer i tunge pust og pesinger. Jeg som er så slank kan ikke fatte hvordan det er å faktisk være så tung til vanlig! 65kg og 13-14 dager til termin.... Wææ. "dagens"......
Expat Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Du er kanskje ikke så høy? Da er det veldig tøft å ha den ballongen i magen ja!
LINDA*** Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 165 cm o/strømpelesten *tungt ja*
septbaby09 Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 å ja, 165 selv, og tungpusten, og får melkesyre i ben og armer av ingen ting
Tidemann Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Jeg er 1.60 og veier nå 70 kg...mannen sier ofte(når jeg sitter!!!)så tungt du puster,,,haha,må bare le. føles som jeg har løpt maraton når jeg kommer opp fra kjelleren,de trinnene der er jaggu hesblesende!
Gjest Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Trapper er grisetungt å gå opp når man er høygravid!!! I alle fall så er det slik for min del..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Jeg er 171 cm og veier 66 kg nå og er AKKURAT lik, puster og peser som en tulling, lagt på meg 10 kg da, så det er klart at kroppen vil reagere !
LINDA*** Skrevet 1. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2009 Ikke nok med at vi føler oss svære, tunge, sprekkferdige og anpustne... Tror det ligger et lite sneeeeev av dårlig kondis også jeg *humre* Hvertfall hos meg. (Også sies det at en fødsel er som å gå 5-mila på langrenn... *urk* ) Hakke trnet på åresvis :/ Nei, la oss få dette overstått, ladyes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå