Gå til innhold

Keisersnitt - får man da etterrier ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer - er ikke aktuelt for meg da jeg skal føde normalt, men var bare et spm som dukket opp i hodet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, etterrier kommer vel av at livmoren trekker seg sammen, og det må den vel gjøre uansett om man føder vaginalt eller ikke.

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Hadde planlagt ks sist, med førstemann. Fikk høre at etterrier ikke var vanlig hos førstegangs.

Vel, takk for det, jeg fikk det i alle fall. Sykt mye av de også. Særlig når jeg prøvde å amme. Var mer vondt enn kssåret

Skrevet

Jeg fikk ikke det - eller rettere sagt, jeg kjente ikke det. De var veldif rause med smertestillende etter KS, kan jo være derfor!

Skrevet

fikk også nok smertestillende etter ks

så jeg kjente ikke noe spes til det!

men med nr 1 som jeg fødte, kjente jeg masse etterrier!

som Kraftige menssmerter.

Skrevet

jeg fikk kraftige etterrier etter ks...hadde litt etterier ved vaginal fødsel med førstefødte også, men dette her var grusomt.selv med masse smertestillende innabords de første døgnene, sov jeg nesten ikke om natta pga etterriene;-(

de sa på sykehuset at etteriene kan oppleves verre ved ks, fordi det samtidig gjør vondt i såret...

men det ga seg heldigvis i løpet av noen dager, og gikk over til å kjennes mer som menssmerter og ikke RIER;-/

(jeg hadde nok kjent disse etteriene ved vaginal fødsel også, tenker jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...