Gå til innhold

Ubehagelig kommentar fra sjefen :( Veldig unødvendig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte for en ukes tid siden til sjefen at jeg var gravid (kvinnelig sjef). I går når vi tok en kaffekopp med noen kollegaer (meg, sjefen, og et par andre).

Vi startet å snakke om når vi skulle lyse ut stillingen min. Da sier hun: " Når kan vi gå ut med at du er gravid? Sånn som du blåser ut magen vil jo alle se at du er det, to uker gravid..haha".. så startet hun å le!!! :((

Synes dette var veldig ubehagelig. Er 11 uker på vei, og det vet hun.

Følte det ubehagelig. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du ble lei deg for den der...=0(( Noen mennesker eier ikke sosial intelligens og slenger ut noe uten å tenke på at de sårer andre desverre...Sier litt om henne...Hev hodet du,de andre kollegene dine tenkte sikkert det samme som deg....

Skrevet

DUST!

Meeen du kommer til å få høre mye og mange dumme kommentarer gjennom svangerskapet så dett er bare å stålsette seg.

Jeg er den typen som sier ifra om det blir tråkket over jeg da. Godtar mye tullekommentarer, men tråkker noen over så sier jeg rett ut ifra. Det hadde jeg gjort hvis jeg var deg. "Du det der var unødvendig sagt. Mulig du prøvde være morsom, men for meg var det sårende"

gjør det neste gang:)

Skrevet

jeg måtte også fortelle det til min sjef her om dagen. i og med at det vises. så i dag. med pause rommet fult. sier han. ja ny dama er jo også gravid. så her går det unna!! .....genialt. ja. hadde jo tenkt å holde det litt hemmelig en stund til.

men men...alle lo bare. så greit nok. men syns at det er jo opp til meg å skulle videre bringe nyheten da.

Skrevet

Ut i fra det jeg leser er sjefen din mann. De må ha beskjed om at slikt ikke skal viderebringes. Krøll på antennene ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...