Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 sendte en søknad om bostøtte, men siden det ikke stod noe infor om hvor jeg skulle sende den, fant jeg en adresse til husbanken og sendte den dit... har ettertid sett at det er mulig jeg skulle sendt den til kommunen???? vil den ikke bli regnet med da? jeg kan ikke sende elektronisk, siden jeg har svært ulik inntekt i forhold til forrige ligning das jeg var i full jobb i fjor. nå er jeg student uten støtte fra lånekassa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 ingen som har peiling på om det kan komme frem til rett instans på denne måten?
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg ga min til nav. Fikk søknadsskjema også der. De ringte også opp for å spør om noe, så de har begynt å behandle den. Vet ikke om du har sendt den rett, men du kan jo ringe å spørre, kanskje de har fått den.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 er det NAV som skal ha den??? fikk forståelse av at det var kommunen jeg??? har som sagt sendt den direkte til husbanken jeg :S hvor ringer jeg da da tro??? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå