IVFlykke?? Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Eg juble, mannen juble. Et stort sterkt kryss kom frem med en gang!!! Så viste denne kobinasjonen av tall seg som lykke tross alt. 13 7 1 36 Å universet viser seg fra sin beste side Ift symptomer....Ingen... Bare inne i hodet mitt...men skitt i :-) HUUUUUURRRRRAAA
Isopora Gravid♥ Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Gratulerer så mye! Det er virkelig fortjent kos dere masse med graviditeten. Testet selv negativt i dag.. 1. fryseforsøket vårt da. Dere gir oss troa på at vi også skal klare det Masse lykke til vidre!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Ååååå, gratulerer, så hyggelig å lesning :-))))))) Hurra for deg og spiren din!! Klem og lykke til :-)))
Phoenix1 Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Gratulerer så masse!! Det va hyggelige nyheter! Kos deg masse videre. :)
MammaHåpet Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 så fantastisk!! ingenting er bedre.... ta det med ro nå, og ta vare på hverandre;) håper den sitter i 8-9mnd til!!
gull-håp Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Gratulerer så mye fra meg også. Ta vare på deg selv og nyt dette:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 HURRA FOR DERE!!)) gratulerer:))
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Gratulerer så mye:D Masse lykke til videre i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå