4blir5 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hvordan ser egentlig slimproppen ut? Er andregangs, men med første ble jeg satt i gang og har derfor ingen erfaring ang dette. Nå i morges kom det bittelitt brunaktig utflod, nå sist jeg var på do og tørket meg kom det noe som så ut som en klyse snørr, var forholdsvis blankt med en liten brunaktig klump inni. Var ikke så mye, så bare ut som når du har snytt deg og fått ut en god del (sorry, detaljene...) Har også veldig smerter i korsryggen, ikke tak, bare vondt hele tiden. Andre som har erfaringer? Har 2 uker til termin i dag. Var på modningsakupunktur i går, hadde da 2 cm åpning.
flypapir Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 For meg høres det ut som slimproppen ja.. Spennende!!
4blir5 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2009 Andre som har erfaringer å dele?
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Det er nok fødselsforberedning ja! Jeg fikk modningak. sist gang, begynte å få brun utflod dagen etter. Fortsatte med slim utflod i 4 dager og fødte 7 dager etter første modningsak. Ble også tøyd litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå