4blir5 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hvordan ser egentlig slimproppen ut? Er andregangs, men med første ble jeg satt i gang og har derfor ingen erfaring ang dette. Nå i morges kom det bittelitt brunaktig utflod, nå sist jeg var på do og tørket meg kom det noe som så ut som en klyse snørr, var forholdsvis blankt med en liten brunaktig klump inni. Var ikke så mye, så bare ut som når du har snytt deg og fått ut en god del (sorry, detaljene...) Har også veldig smerter i korsryggen, ikke tak, bare vondt hele tiden. Andre som har erfaringer? Har 2 uker til termin i dag. Var på modningsakupunktur i går, hadde da 2 cm åpning.
4blir5 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2009 Ingen som kan svare på dette?
1gang09 Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg er førstegangs og slimproppen her har ikke gått, men etter det jeg har lest her inne i tiden som har gått så kan det høres ut som at det er slimproppen din som har gått:) Lykke til:)
tjorven- nr 3 Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Høres ut som slimproppen ja!!! Men den kan komme flere dager før fødsel. Men og samme dag som fødselen starter. Du må bare vente å se om riene kommer eller om det kun er kynnere. Babyen kommer når den er klar iallefall : )
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Høres ut som slimproppen ja. Konsistensen er veldig likt snørr, og ikke flytende som utflod. Min kom over to dager, først som helt lys gulhvit, deretter med litt rosafarge og noen tynne blodstriper. Gummiaktig og ekkel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå