svirrehodet Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 til nå har han lille brukt sokker, eller gått barbent når vi er ute å leker.. men nå kommer det styggere vær, og man bør ta på noe annet.. han er ca 8 mnd, og er jo ikke bare bare med sko, bevegelighet og lettvinthet med å få dem på.. hva bruker dere?
husmus &2 Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 her har vi nettopp begynt med sokker føles det, og bør vel trappe opp til sko snart siden det er kaldt ute nå. Vi har to par Robeez (er det det de heter?) men er ikke glad i den stramme strikken dessverre. Bruker også Stonz i sandkassen osv, men de glir stort sett av hvis de skal sitte på lenger. Så, tja, jeg er også ute etter tips og råd. Synes det er LITT tidlig å begynne med harde såler. Han er 9.5 mnd.
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg har kjøpt tøysko til mi tulle! Voksi har noen gode "lugger" for så små barn. Du kan finne dem på voksi.no
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 voksi.com, ikke voksi.no
FruTB Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Vi har også Robeez (har skitet ut den stramme strikken), men nå er det for vått ute til å bruke dem, så vi skal kjøpe et par stonez. Så lenge han ikke kan gå så blir det bare slike overtrekkssokker. Men tipper det ikke er lenge til han tusler av gårde, og DA lurer jeg på hva han skal ha. Er jo sikkert kjempevanskelig å ta sine første skritt i tunge vinterstøvletter, men vi har jo i grunn ikke mange valg ...
Itsrejk Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Småtten har arvet et par gode, vann- og vindtette Reima-fotposer. De må nok letes fram nå, tenker jeg.
MintCondition Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Jeg skal kjøpe Reima-fotposer, og Stonez
grønnvinge Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Åh, sånne Stonz ser kjempefine ut! Hvem selger i Oslo-området? Eller må de kjøpes på nett?
svirrehodet Skrevet 1. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2009 tusen takk for svar jenter! da blir det nok stonz her også, de var kjempegreie, alt i ett
Squirrel79 Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Jeg kjøpte Reima fotposer på tilbud på BabyShop. 30% avslag. Har ikke begynt å bruke de ennå, men det blir nok ikke lenge til nå.
Squirrel79 Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Stonz selges forresten på Bæreglede her i Oslo. Ligger like ved Ullevålsveien. Se www.bereglede.no
Høna08 Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Må bare tipse dere som har lyst til å kjøpe Stonz om å gjøre det på www.stonz.com. Mye billigere enn å kjøpe i Norge. Produktet er Canadisk så alle priser på siden er i canadiske dollar som har mye lavere kurs enn amerikanske. Så har de flat frakt, dvs en fraktpris uansett hvor mye du bestiller så hvis man har noen kjente man kan bestille sammen med blir det enda billigere. Og så er de lure og merker pakken som presang og da slipper man toll ;-) Her ble det ihvertfall ca 150 kroner billigere enn i butikken og det kom i løpet av noen dager :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå