Gå til innhold

noen som har det slik ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser i en bok eller noe, og har lest en setning, har jeg litt problemer med å finne starten på neste setning. må konsentrere meg skikkeli.

Også ser jeg ikke ordene helt klart, men klarer å lese fint.

 

er det noen som har hatt det slik? sjekket du synet ditt da, og hva var problemet?

 

tenkte å dra å sjekke synet mitt, men ville bare høre om noen har hatt det slik og trengte briller..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det sånn. Jeg var bittelitt langsynt og hadde litt skjeve hornhinner. Nå bruker jeg briller hele tiden, og nå er det bra :)

Skrevet

Me too.

 

Har også skjev hornhinne på det ene øyet bare. Er nærsynt. Men selv om jeg leser med briller eller linser, så får jeg det problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...