Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 jeg lurer så fælt at jeg blir gal.. her er jo en perfekt plass å spørre! kjønnshår.. barberer man seg til fødselen? hva er mest vanlig? er det ikke litt komisk å komme nybarbert rett før man skal føde? eller? jeg aner ikke, derfor spør jeg... klems :-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg gjorde det ikke. Jeg rakk ikke ned der på den måten de siste månedene. Ikke tok jeg det så alvorlig heller. Det er ikke nøye hva du gjør. De har sett det meste; fra full urskog til brasiliansk vokset;)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Husker jeg prøvde å "fikse opp" litt, men det var umulig å komme til uten å kunne se, så det ble et halvhjertet forsøk. Hadde ikke glattbarbert meg, men greit å trimme litt, bikinikanten osv. Var på offentlig bad nylig, og i dusjen klarte jeg bare ikke å la være å legge merke til en litt hippie-aktig dame med barna sine, og hun hadde en helt enorm urskog jeg aldri har sett maken til... har ikke lyst til å se sånn ut når jeg kommer til føden. Men som sagt, den store magen gjør det veldig vanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå