Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er termindagen her - skal til jordmor idag så håper på å bli strippet og tøyd litt - vil så gjerne det skal skje noe snart :)

Har litt murringer i ryggen - ellers ingen tegn - så håper jeg ikke blir gående mange dager over terminen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!

Får håpe du slipper gå lenge over ja, krysser fingrene for deg i dag :)

Lykke til :)

Skrevet

gratulerer så masse... har selv termin idag. er mensen termin da, sykehuset sier 8 sep, men her liger jeg med tak i ryggen og mensen smerter... :)

Skrevet

Så spennnede - får håpe den første dagen i denne mnd bringer mye fødestøv til oss alle som sitter å venter :)

Skrevet

Jeg har også termin i dag. Men jeg kan ikke si at det føles som det er noe på gang akkurat. Skal til jordmor i morgen og da skulle hun evt prøve å modne meg litt. Uansett så må det jo nærme seg noe snart.... Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg har også termin i dag:) Vært hos legen i dag siden jordmor har fullt..får ikke flere timer der.. Har ikke blitt strippet eller noe, så aner ikke om jeg er moden..men hodet er festet (2.gangs ) og hun ligger godt nedi bekkenet.. Men kjenner ingen tegn til noen fødsel. Skal ta akupunktur i morgen, håper det kan ha effekt:) Lykke til:)))

Skrevet

Håper det skjer noe for deg idag da.

Jeg har termin imorgen, og eneste jeg har merket noe til er skikkelige nedpress (som om babyen vil ut på egenhånd) og litt kynnere.

Har prøvd det meste føler jeg;

drikke rød saft (kjerringråd?)

modningsakupunktur - 3 behandlinger

ha sex

gå masse (turer, golfrunder med kjæresten, trapper osv)

vaske og ordne hjemme

Men ingenting hjelper, blir GAAAAAL av å vente her jeg sitter.

Drømmer om å føde hver natt!!! :)

Har bekkenløsning og sliter med å sove om natten i tillegg så dette er moro skal jeg si.

Får vel bare fortsette til hun vil ut :)

Skrevet

Oi, ønsker deg masse masse lykke til! Nå er det nok ikke mange dagene igjen før du har lille nurket hos deg! ;D Hurra!!

Skrevet

Da har jeg vært hos jordmor - kjenner meg litt øm i ryggen etter hun var å "rotet" nedentil - vet ikke om det kalles stripping eller tøying,men hun kjente hvertfall opp i livmorhalsen mot barnets hode :)

Har litt vondt for å gå også mtp bekkenet - og det ble ikke bedre etter hun var ferdig - da det murrer over alt .. men kan ikke si at jeg har kjent kynnere - bare murring. er det vanlig?? eller skal vi få kynnere etter slik tøying dersom det har vært effektivt?

Kom inn med noen fingre - men - kan vel fremdeles ta noen dager.

Skal ta meg en god kveldstur i kveld, etterfulgt av et varmt bad og Greys - så om det ikke skjer noe mer idag så blir det hvertfall en hærlig kveld ..

Lykke til alle som venter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...