Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hei, Er det noen som har erfaring med (rype)jakt og graviditet ? Var på jaktprøve i helgen - gikk åtte timer både lørdag og søndag - sliten, men ikke noe mer enn vanlig etter laaange dager i fjellet. Har planer om å reise på jakt 15 september og i to uker, men er litt usikker i fht hagleskudd osv ? Har termin 15 januar. Mener å ha lest en artikkel om graviditet og jakt - noen andre som har lest denne ?
AneB Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Ikke lest, men var på jakt langt uti graviditeten. ungen ble født i oktober. De ligger jo inni masse vann.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Godt å høre Blir vel noen flotte jaktdager... Er jeg for sliten er peis, god bok og hytte et godt alternativ ! Bare godt å komme seg til fjells.... Først er det NM på Kongsvoll til helgen..
AneB Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Lykke til!! God jakt!! 3åringen vår skal forresten være med på jakt i år, blir staaas. Digger det rosa høreselvernet sitt
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Så moro Det var faktisk det første min mann kjøpte når vi fant ut at jeg var gravid..... Han mente det måtte på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå