Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 De vil kaste ut all dritten! Hør hele og gjør opp din mening! http://www.youtube.com/watch?v=KBAiaa8dyAg
Gjest Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 mhm. Passe deg da, så du ikke blir hivi ut du og.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Pass på det neste gang dere er ute på byen jenter...kle på dere godt! så ingen av våre nye landsmenn "misforstår"!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 hehe...passe meg? Hadde jeg vært drapsmann, voldtektsforbryter osv...så hadde det vært helt ok om noen skulle ha kastet meg ut av landet! Men jeg er ikke sånn, og de av våre nye landsmenn som heller ikke er sånn bør også få bli! Når jeg sier kast ut dritten, mener jeg faktisk drittfolka som ikke klarer å følge norske lover og regler. Og jeg vet det er mange nordmenn som også gjør slik skade, men vi kan ikke kaste de ut nettopp fordi de er norske og har norsk statsborgerskap. Men kriminelle innvandrere har faktisk et eget land de kan bli sendt til dersom de ikke klarer å oppføre seg! HI!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Er så enig!! Få dritten ut!!!! Og be om at de tar med seg Mullah Krekar på vei ut!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 jeg forstår ikke dere sosialister som forsvarer disse kriminelle innvandrerne uansett hva de gjør! "stakkar de har opplevd krig" osv.. ingen unnskyldning! få de ut! og ta inn færre så risikoen minsker!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Jeg kommer aldri i livet til å steme frp. Det er et skremmende parti som kommer til å rasere hele det norske samfunnet om de får sjans.. Men innvandringspolitikken deres er det eneste som ikke er helt idiotisk!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Problemet er å bestemme hvilken dritt man helst vil ha ut. Jeg ville vel helst blitt kvitt de homofobe, indremisjonsfolkene og rasistene. Det er grupper som ergrer meg grasat, men likevel finnes det jo mennesker i de gruppene også som har gode sider.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Hehe, hvem er det som er mest homofobe liksom?
partyoffive Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Anni 11:03 Synes du det er værre med de som er 'Homofobe' og 'indremisjonsfolkene' enn de som er drapsmenn og voldteksmenn???? ja, det må jeg si var realistisk priorotering.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 JA ene alene er det lydklippet mer enn grunn god nok til å stemme FRP, send ut faenskapet;)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Helt enig!! Send dritten ut!! har ikke bruk for sånne her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå