Gå til innhold

I morgen skal jeg til legen med mini....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ørtende gang. Han er nå 20 mnd og har ikke sovet en hel natt siden han ble født. Det eneste jeg har fått fra legen er phenamin som hjelper en liten periode. Men han kan jo ikke gå på dette så lenge om gangen (jeg vet ikke, var legen som sa dette)

Nå vil jeg ha henvisning til ønh, for jeg ser jo at han har stor mandler. Og jeg har lest et eller annet sted om at de og polypper kan forstyrre søvnen.

I forrige uke var mini syk og hadde han da inne hos meg for han hostet så fælt + feber. Da merket jeg at han hadde pustestopp..

Nå har det seg sånn at jeg har ikke gått til legen hver gang han har vært syk for de sier jo at det bare er virus gå hjem å gi stikkpille og ta tiden til hjelp.. Kan jeg da få henvisning på grunnlag av pustestopp??

Jeg vet at ingen av dere kan svare meg på om legen vil gi dette, men lurer på om noen har fått henvisning på grunnlag av dette og store mandler??

Han våkner hylskrikende flere ganger for natten, og det har skjedd kun en gang at han har vært blid når han våkner... Dette er slitsomt :(

Håper noen kan gi en tilbakemelding eller to =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring å komme med, men jeg vil da tro at de vil ta dette allvorlig. Vi får da håpe det.

Ønsker dere lykke til imorgen:)

Skrevet

Har prøvd å få henvisning tidligere uansett til hva, bare alt blir sjekket. Men legen mente at det er sånn barn er. Vel, om det er sånn og skal fortsette sånn kommer jeg til å bli innlagt på Sandviken til slutt pga mangel på søvn.. Det er IKKE noe kjekt å ikke ha en hel natt søvn, og alle trenger søvn.

Det er så enkelt, men likevel vanskelig =) Nå har han våknet for 4 gang siden halv åtte. Og vet det kommer en til bye om ca 40 min, så hvorfor skal jeg legge meg da? :P

Så nå at jeg har fått mail fra familivern damen og hun har skrevet at om jeg ikke får henvisning i morgen så kommer hun til å ringe legen. Da skulle det hvertfall bli fortgang i sakene =)

(Har gått til hun pga andre ting, men og søvnen... )

Tusen takk for lykkeønskningene, og håper det hjelper ;)

Skrevet

Nå er jeg fornøyd =) Fikk henvisning, så nå er det bare å vente på innkalling =)

Skrevet

Er han utredet for allergi?

Min gutt var også urolig på natten i perioder. Han hadde middallergi.

Og gråt fordi det klør og gir hoste.

Skrevet

Nei legen har som sagt ikke gjort noe for å sjekke ut noe... Så om det ikke skjer noe etter ønh timen så tar jeg det videre derfra =)

Hvordan fant dere ut at det var midd allergi da?? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...