Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 og den psykopilla cerrazzette? ( Husker ikke helt navnet hehe,men husker bare at jeg ble fryktlig hissig av den,så det er uakuelt.) Tusen takk ladies
Pærefrø Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Skulle til å si cerazette, men ser du ikke kan bruke den. Kondom? Altså....jeg reagerte veldig på cerazette, og jeg fikk vanlig p-pille...trionetta(var visst lavt av et hormon el no i den) men reagerte på den også. Men uansett, jeg beholdt melka, hadde til lillegutt og mer enn det. Men de anbefaler det ikke. Du må nesten bare spørre legen din. Men jeg fikk som sagt trionetta, og etter det Nuvaring, og den bruker jeg enda. Men det er sikkert veldig individuelt hva som går ut over melkeproduksjonen da
Gjest Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Pleier som regel å bruke den beste prevensjonen,avhold,men en gang i skuddåret så blir det jo noe på meg hehe Fra spøk til alvor,ja får vel spøre legen,må ringe han denne uka uansett.Han er bare så sinnsykt dårlig lege til tider,iallefall når det gjelder slike ting som dette.... Så jeg tenkte om noen hadde noe å anbefale så kan jeg si: Den skal jeg ha Hva er nuvaring forresten?
Gjest Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Neeeh,vi liker de ikke,iallefall ikke mannen
Pærefrø Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Nuvaring er det samme som P-ring... virker bare lokalt på en måte... hormonene sprer seg ikke sånn i kroppen som med piller og sånn. er allefall veldig førnøyd
Gjest Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Da tror jeg jammen at jeg skal prøve den Er den dyr? Takk for tips!
Pærefrø Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Ja, den koster litt. nærmere 300 for tre ringer... men de kan brukes opptil 4 uker(men da MÅ du bytte, eller ha opphold) jeg er kjempefornøyd og kommer ikke til å bytte (har det med å glemme pilla og sånn, så......)
Gjest Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Jaja,koster mer med barn Pilla kan jeg og fort glemme....har blitt gravid 2 ganger på pilla hehe. Ene gangen ble jeg matforgifta og kasta den opp,andre gangen var jeg rett og slett bare glemsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå