Gå til innhold

Biter deres 16 mnd gamle barn?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår sønn på 16 mnd biter, klyper og lugger noen ganger. Spesielt når han blir irritert og noen ganger når han sitter på fanget og koser. Han kan og lugge seg selv når han blir irritert. Vi prøver å ikke gi han noe oppmerksomhet rundet dette når han gjør det. Vi forklarer at det gjør vondt og at han ikke får sitte på fanget da han gjør det, og setter han ned på gulvet å ikke gir han noe mer oppmerksomhet rundt det. Noen som har andre tips til hvordan vi kan få han til å slutte med dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når mitt lille troll blir ordentlig sinna/frustrert klasker hun seg selv i hodet...!

Ved en anledning var hun på vei til å bite meg, men jeg styrte hånda (hun hold hånden min) slik at hun endte opp med å bite seg selv. Etter det har det ikke gjentatt seg, men jeg har sagt ifra til barnehage personellet at de skal slå ned på det med en gang om de skulle oppdage at hun biter. Så i en periode at hun var tilbøyelig til å bite uten at hun egentlig gjennomførte, og har som sagt etter "selvbitt" ikke sett noe mere til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...