Gå til innhold

nå sover mannen min på sofaen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke at det går ann og sovne så fort som han gjør når han setter seg ned om kvelden. Jeg mener jeg sovner også på sofaen, men det tar litt tid før jeg sovner. Han klarer det på akkurat 0,2 sekunder. Samme når vi legger oss om kvelden, han legger seg ned med ringeklokka i handa og sovner før han får stilt den på "ringing". Og da sovner han på rygg med klokka i handa og da går det heller ikke mange sekundene før snorkingen begynner..

Så må jeg vekke han da, redd for at han ikke skal få sove igjen stakars, men det er ingen fare. Han sover igjen før han er ferdig med og snu seg over på siden og legge fra seg ringeklokka..

Andre som har like mannfolk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde ilag med en fyr en stund der jobben innebar å sove når en kunne. Han kunne sove på kommando. Ganske fasinerende egentlig. Kunne få tlf om jobb om 1 time, og da bestemte han seg for å sove 30 min først. La seg på sofaen, sovnet i det han lukket øynene og våknet 30 min senere. Kunne time han, helt presis. Rart.

Men i lengden var det en smule irriterende...... At han sov til alle mulige tider.

Skrevet

Bf var slik noen ganger. Sovna med en gang han la seg. Og han er fæl med å sovne på sofaen for han har ikke giddet å legge seg når han er trøtt.

Skrevet

Jeg er omtrent sånn. Kan legge meg på sofaen og sovne ganske umiddelbart, og når jeg legger meg i senga, rekker jeg omtrent bare å legge meg på siden og så sovner jeg. Har hendt litt for mange ganger i det siste at jeg ikke har stillt klokka før jeg har sovn også:s Det er litt trasit, tilfeldigheter har gjort at jeg ikke har sovna av, for å si det sånn. Bruker derfor som regel å stille klokka mens jeg går opp trappa, har mobilen som vekkerklokke...

Skrevet

Sånn er gubben min å, spesielt når han har vært på jobb. 2 sek så sover han i sofan. Han sovner også ofte på sofan når han ser på tv hehe. Sjelden jeg sovner på sofan egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...