Gå til innhold

jeg VIL ha en rosa pc!!! hjeelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt en rosa pc som ikke koster flesk?? Og er det bare tull å kjøpe en sånn mini pc?? er de veldig liten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Acer One, slik en rosa liten sak. Husker ikke hvor mye de koster, vil tippe 3-4000 kr.

Jeg er fornøyd med denne, men jeg bruker ikke denne så mye til jobbrelaterte ting. Da bruker jeg stasjonær pc. Denne lille her passer bedre til surfing og litt chatting.

Skrevet

Jeg sitter nå er å skriver på min lille rosa mini pc jeg da:) og elsker den <3

30år er jeg også, for de som måtte tro jeg var en ung mor på 18år med rosa mini pc, hehe!

I starten var det veldig uvandt, men blei fort vandt til den og nå er det rart å skrive på stor laptop.

Mannen min har stasjonær pc, så da bruker jeg den når det trengs.

Det er ikke så stor plass på pc'n, men har også ekstern hardisk som jeg legger bilder over på..

Jeg har acer og den kosta mellom 2000 og 3000kr et sted, husker ikke helt prisen, men tror det var 2700kr på expert.

Hvis du stort sett skal bruke den til surfing på nettet så er den perfekt, men husk at den har ikke cd rom(hvis du er avhengig av det), men den har minnekortleser og mange usb innganger!

Skrevet

hehe..jeg er heller ingen ung mor på 18...heller en sleten alenemor på 25 med to barn som ønsker å friske opp hverdagen min litt.. ;) synes de ser så søte ut de små pc`ene. Skal jeg unne meg en sånn liten sak altså? hmmm..har såå lyst!! ;)

Skrevet

Dell.no

Jeg betalte rundt 6000 for min lilla pc:D Får dem helt ned i rundt 3000.

Skrevet

Dell har pc-er hvor du kan velge farge, er et løst lokk liksom som du legger på. Min er turkis :-)

Skrevet

Jeg har også en liten rosa mini acer pc, er kjempe fornøyd med den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...