Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Heisann alle sammen, Det jeg lurer på er hvilket bilsete dere har å ambefale?? Teo er snart 11 mnd og vi skal kjøpe et nytt sete til han. Etter å ha sett på nettet på mange tester vil jeg ha bakovervendt.. Er ikke snakk om å ha forovervendt selv om dette sikkert er praktisk på mange måter, går sikkerheten helt klart først her i gården! Lurer på å dra til Sverige å kjøpe der? håper dere har noen forslag og si litt om det sete dere har valgt. er ikke så lett dette syns jeg:)
Gjest Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 kan ikke si hva du skal kjøpe, men kan fortelle at vi kjøpte besafe izicombi som sete nr to når våres var ca ett år. hadde vi venta i to uker til hadde vi fått det med isofix og hadde spart masse ball med det men visste ikke det da. Greit uansett at setet kan brukes begge veier. uansett, fikk setet satt inn i bilen der vi kjøpte det og er kjempefornøyd! Ja, han sitter litt brattere enn i maxi-cosien der han lå og koste seg...men har setet i hvileposisjonen og da blir det ikke så gærent allikevel. Eneste er at det tar litt plass...men ikke noe problem her siden vi bare har ett barn Lykke til med valget
Gjest Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Takk for svar, da skal jeg ta en titt på dette merket:)
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Besafe Izi combi er et kjempefint sete, men tar ganske mye plass. Så for all del prøv setet i bilen før dere kjøper. Vi fikk ikke plass til dette setet i bilen selv om det var førstevalget vårt før vi prøvde. Britax Multi-Tech er også er kjempebra sete. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå