Gjest Skrevet 10. september 2009 #51 Skrevet 10. september 2009 slenger meg på her jeg:) hadde positiv el test mand 24. har hatt perioder med kraftige mens murringer ca etter 5-6dager etter, de har gitt seg littt nå. brystene mine er ømme og vonde og føles som de bare blir større og større(har ikke noe imot det uansett hva grunnen er;) ). føler meg veldig varm i kroppen, temp har steget noe,(men langt ifra feber nivå.) har vært uggen i magen og veldig trøtt. blir lett rørt til tårer:( og føler det kiler i kroppen er en litt rar følelse. tør ikke å legge noe i dette da jeg ikke vil håpe noe før testen evt er positiv, har ikm på fred el lørdag. tok test onsdag, men den var negativ:( har to barn fra før som da gav utslag på test 5 dager før ikm med begge. var ekstremt kvalm da også ganske tidlig, spydde før ikm med sistemann..er bare litt uggen nå for å si det sånn, pleier også å spotte en uke før mens kommer skikkelig igang,men denne pp har jeg ennå ikke spottet. el test har vært positv de siste tre dagene,men vet dette ikke er noe å gå etter, så får vente på tanta eller kvalmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå