Gå til innhold

IKM uke 37 jenter - hvordan er kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye utflod og humørsvingninger! Men orker ikke håpe, blir SÅ skuffa hvergang.. Opp med humøret og fylle dagene med positive ting.

Lykke til damer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ønsker troll : )

Jeg kjenner det hele dagen, men ikke konstant. Innimellom, og noen ganger er det sterke stikk, andre ganger bare en "merkelig" følelse.. Det er mest på den ene siden, men også midt på, i livmorområdet (kejnnes det ut som). Det er jo alt for tidlig til at livmoren vokser og strekker seg, så sannsynligvis er det vel bare TR som klargjør seg...

Håper det var litt svar. Det er i alle fall min opplevelse av det : )

Lykke til!

Skrevet

Her er det ømme bryster og stikking/strekking/trykk i mage/livmor.

Ganske så trøtt også, (men det trenger ikke bety noe, jeg legger meg som regel alt for seint)

Har bare en test liggende og den skal spares til ikm dagen! Så det er bare å smøre seg med tålmodighet:)

Skrevet

Jeg har ikke ømme pupper - ingen antydning, men pleier jå være ganske øm mellom el og mens.

Livmorområdet har i ca 4-5 dager føltes "hardt" og litt større. Den følelsen har jeg hele dagen.

Temp. har steget som den bør, (men det fremdeles fortidlig til å kunne tolke noe ut av tempen ennå).

Jeg har hatt en god del luft i magen.

Jeg har ikke hatt noe utflod, pleier å ha litt utflod på denne tia i syklusen.

IKM tors. 10. sept.

Skrevet

Høres ut som alle er veldig optimistiske. Vi får krysse fingrene for en produktiv uke.

Skrevet

Er ikke 100% sikker på når IKM er siden forrige syklus var så rar. Men Har mye stikkninger nederst i magen både på høyre og ventre side og særlig når jeg strekker meg. Og, nei, det er ikke innbilnng, det er skikkelig vondt. Har ikke merket noe el-slim i det hele tatt selv om jeg tester litt hver dag... :-) Det er vel det. Har ikke blitt så mye sengekos som forventet heller, men det er jo lov å håpe!:)

Skrevet

IKM på mandag..

håper på klaff denne pp...men tør ikke håpe for meget!!

vi hadde ikke sex på el dagen..men annen hver dag frem til dagen før el..

så ble vi syk..og da orket vi ikke...

er usikker på om jeg i det hele tatt har hatt el denne gangen..

jeg pleier å bli øm i brystvortene ca en uke etter el..

men ikke noe denne gangen-..er ikke øm i det hele tatt nå 2 dager før ikm...

kanskje det kan være et godt tegn også? eller?

det er 8 pp..så begynner å bli utolmodig nå etter hvert..

Krysser fingrene for alle mann..

jeg skal teste mandag morgen:)men blir nok skuffa denne gang også...

Skrevet

glemte å skrive at jeg har kjent litt stikkninger på høyre siden di siste dagene også...

vitti at mangen her har kjent det da...

vi håper det er et godt tegn :)

Og LYKKE til jenter:)

Skrevet

Heisann, jeg har hatt mange gode tegn denne ppen, ømme bryster, skikkinger mm. Testet spent i dag og fikk en blenda hvit test, og rett etterpå begynte jeg å spotte, blæ, innstiller meg på ny pp :.(

Skrevet

Kjipt J-76.. Vi burde begynne å bli vant til skuffelsen, men det er jammen like synd hver gang! Men når har du ikm da? Får vente og se... Håper den sitter!!

Jeg skal teste imorgen tidlig, har ikke ikm før onsdag da. Men har bare EL-tester, og de er jo ekstra sensitive. Kjøper ikke graviditetstest før jeg "må" :-)

Skrevet

Tror kansje dette er symptomer, kveldstrøtt, sover dårlig, står lett opp om morgenen når klokka ringer, det er veldig ulik meg er skikkeli natt menneske som sliter om morran. Har fått større pupper, vennina mi sier hun ser det. så får jeg dårlig kondis, det er skikkeli kjedeli. Jeg har tatt tre tester i dag som viste svake streker, men har ikke IKM før torsdag så synes det er rart. føler meg ikke gravid heller. Ta en ny test imorgen tidlig og er det 2 streker der da også så er jeg vel gravid, HURRA :D

Skrevet

Noen her som er sykt trøtte om dagene?

Jeg er så trøtt, jeg har ikke vært så trøtt som jeg er nå på lenge! Tror ikke jeg noen gang har vært så trøtt! :(

Skrevet

Hei dere...

Dette blir en kjempe spennende uke. Kan nesten ikke vente...

Jeg kjenner murringene i livmoren og er ganske oppblåst...verst i går...7 dager før IKM. I dag har det vert temmelig rolig egentlig der nede. Men hodet derrimot! For en skallebank jeg har i dag...mente det var ille i går og forrigårs, men den blir bare verre og verre..Håper det gir seg, for jeg begynner å bli ganske stiv i hele ryggen og nakken av det.

I dag følte jeg nesten for å måtte stoppe bilen for jeg var så kvalm! Merkelig...Sov ganske godt i natt i motsettning til de siste 4 nettene...men våkner fortsatt tidlig å føler meg pigg med det samme..

Litt artig historie fra i går morrest:

Samboeren kommer for å kysse meg før han skulle dra på jobb...jeg rykka hodet fort til sides og kommenterte at han deffinitivt måtte huske å pusse tennene før han gikk.. Han sa han nettopp hadde gjort det, men jeg nektet for han hadde SKIKELIG dårlig ånde å det luktet ikke et snev av tannkrem....hmmm...merkelig...Han hadde altså pusset dem.

Så jeg er ømfintlig for noen lukter...varierer veldig....ikke matlyst egentlig.

Å jeg hadde halsbrann torsdagen og i går.

Gleder meg!!!!

Skrevet

Hei!

Måtte dytte opp denne! Det er jo nå det gjelder, vi som har ikm i uke 37!! :-)

Jeg gleder meg over alle som har testet positivt allerede, og gratulerer så mye! Og spennende med alle som har så sterke symptom!

For min egen del da, så har jeg ingen symptom utover de vanlige.

Jeg har blitt litt småkvalm i bølgedaler fra 1 uke før ikm, som jeg har hatt før og tr dukker opp hver gang.

Stikking og oppblåst, som vanlig pms har jeg merket. Litt mensmurring i helgen.

Jeg har ikm til onsdag, og i dag sitter jeg og kjenner på en murring som er så kjent så kjent... Tenker at tr dukker opp senest i morgen...

Jeg har hatt litt såre brystvorter noen dager fra el, men ikke noe spes nå lenger, og ingen ømme bryster at all. Pleier ofte ha ømme bryster fra el til dagen før ikm-dagen, men ingenting nå!

Jeg har nok gitt opp håpet denne mnd, og det har vært min 2. periode med dobbel pergo. Ser ikke ut som om pergo gir meg noen "boost".

Lunta er kort, og tårene kommer lett i øyekroken, og murring i magen... PMS-bombe! :)

Jaja, dersom at hvis atte kanskje ikke det at tr dukker opp i løpet av morgendagen, så tester jeg onsdag. på ikm.

Hvordan går det med dere andre??? :o) :o)

klem

Skrevet

Akkurat sånn jeg har det også. Vært en tikkende PMS bombe i flere dager. Det har stukket litt på begge sider og hatt pupper som plutselig har vært skikkelig ømme, men like fort har det gått over. Akkurat nå føler jeg vel bare at mensen kommer i løpet av kvelden eller i morgen tidlig. Litt irritert for det. Tenker jo selvfølgelig det verste da. TR har ikke kommet ennå og hun kan bare holde seg laaaangt vekk! :-)

Det ønsker jeg for dere andre med IKM denne uka også. Håper det blir få tantebesøk denne uka. Ser ut til at statistikken er lovende hittil da. Tre med positiv test mot en med negativ.

Skrevet

Hei Nellybelly.. Jeg har også alltid ømme pupper fra el til noen dager før tr, men ikke denne ppen, og jeg sitter her med svak positiv test i går og i dag... Lykke til! Du må ikke gi opp enda : )

Skrevet

Jada.. Fikk mensen på kvelden jeg. Argh! Da blir det nok en pp da.

Skrevet

Huff, så kjedelig Ella :-(

Men det går nok etterhvert skal du se! Lykke til neste pp : )

Skrevet

Joda....jeg holder på å bli gal....

Jeg har bare testet på kvelder til nå, bare nagativt...Blir litt usikker på når jeg hadde eggløsning egentlig...mulig IKM ikke er i sikte før søndag...skal ta en test med morgenurin i overmorgen å se;)

Jeg kjenner det på meg...inni meg....forstår ikke hvordan det kan si negativ =(

Blir veldig skuffa om det bare er jeg som har innbilt meg...

Skrevet

Grrr.....:( Nå er jeg lei hu der tanta som innsisterer på å komme på besøk hver eneste mnd.!

Ny pp på oss:(

Skrevet

Synd Moni :( Lykke til neste runde..!!

Jeg har enda ikke fått mensen, jeg er snart en dag på overtid. Pleier å begynne enda tidligere enn ikm - får spotting to-tre dager før mensen kommer, og ekstreme mensensmerter samtidig. Alt dette har uteblitt. Har ikke testet enda, venter frem til helgen og ser. Jeg er veldig trøtt og sliten i hodet om dagen, men det kan ha noe med flytting å gjøre og! Så vi får nå bare se....

Skrevet

Jeg hadde IKM på tirsdag...fortsatt ingen TR, men testet i dag tidlig...ikke så mye som en skyggestrek engang..... *argh*

Skrevet

Etter og ha holdt med på pinebenken i hele dag dukket TR opp brått opp!Jeg pleier alltid å få på morran, men akkuratt idag var det visst best å gjøre sin entrè på kvelden, slik at dagen ble akkuratt passe spennende.. Da blir det 2pp på oss, så ingen grunn til å klage:) Men fy så dårlig gjort av TR!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...