Gå til innhold

IKM uke 37 jenter - hvordan er kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell!

Jeg er nå 6-7 DPO. Har hatt litt mensensmerte-lignende idag - mest på venstre side, og har rar utflod. Ikke stort mer enn det:-)

Spent på å høre om dere andre! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei Håpefulle M, jeg er ca dager DPO som deg. Jeg kjenner litt stikking i magen i kveld, men tror like gjerne det kan være innbildning. Spennende! Men prøver å være realistisk!

Skrevet

Hei! Samme her egentlig. Det er mye man kjenner om man kjenner ekstra godt etter, desverre ;-) Lov å håpe da, men vil ikke håpe for mye heller!

Skrevet

Da er vi to, en må holde håpet oppe til det motsatte er bevist! he he he

Nå må jeg stupe i seng, natta

Skrevet

Jeg har okså IKM uke 37. I går kveld begynte det med sånne mensentype smerter, og litt stikking. Pluss at brystvortene mine er ømme. Aner ikke om det kan vøre for tidlig å kjenne sånt enda jeg. Mulig det er ønskesmerter ;)

Skrevet

hei hei jenter.

Her er det mensmurring, ømme bryst, tisse tisse tisse (lukter faktisk mer urin????) hmmm humørsvingninger(plutselig sur, så blid så sur)

ørliten jernsmak i munnen, men er litt usikker, føles som dårlig ånde! Usj!

:)

Skrevet

Jeg har også IKM uke 37:)

Føler meg øm nederst i magen + litt stikking på høyre side og stikking i brystene *håpehåpe* ;o)

Skrevet

SÅ merkelig at vi er flere som har det slik:)

Har stikkinger i magen, urinen lukter mer og er litt rar/oppblåst på en måte.

Vilt. Ja ja. Er ikke annet enn å vente til 10 september for min del!

Etter en kjemisk og 2 SA er det på tide å få baby synes jeg!

Skrevet

Jeg har IKM 10-11 sept, og tør ikke håpe...

Forrige gang var jeg alt; kvalm, trøtt, svimmel... Og TR kom...

Så det at jeg er litt uggen og usigelig trøtt nå, orker jeg ikke ta som annet enn overtro... :)

Vi hadde ikke like mye sex som planlagt rundt EL heller... Men litt ble det jo, så det ER jo lov å håpe..!

Lykke til alle!

Skrevet

Så spennende da jenter. Jeg har ikke kjent så mye stikking i dag, er bare veldig trøtt og kort lunte, he he he, men det er nok bare hverdagen som har innhentet meg etter ferien. Tvi tvi!

Skrevet

Jeg har IKM på tirsdag hvis jeg går etter forrige syklus lengde. Jeg føler mye rart jeg da. Uggen. Blir mer og mer uggen hver dag egentlig. Stikninger rundt eggstokkene har jeg hatt siden da jeg forventet EL. Har hatt litt andre symptomer også, men det kan være som noen sier ønskesmerter. Herlig ord.

Til tross for disse symptomene føler jeg meg egentlig fantastisk bra. :-)

Skrevet

Er det egentlig normalt å bli uggen sååå tidlig?

Skrevet

Den rare smaken i munn hadde jeg også bare noen dager etter antatt EL. Skikkelig ekkelt. Har pusset tenner og tygd tyggis i et sett. Har aldri opplevd den smaken før. Kunne liksom spise en brødskive med ost og så plutselig utviklet det seg en vemmelig smak i munn. Vet ikke om jeg synes det smaker jern, men hvertfall ulikt alt annet jeg har smakt før.

Det har gitt seg noen dager nå. Det er hvertfall ikke likt ille.

Men kan det seriøst være et symptom når man kjenner det så tidlig?

Eller kanskje jeg har bommet på EL..?

Skrevet

Heisann alle sammen! :D

Jeg har IKM mandag den 7 og krysser alt for at det er en liten spire!!

Mine (mulige) syptomer er:

-Murring/ stikninger rundt eggstokkene - det har jeg hatt i over en uke.

- Ekstremt tisse trang.

-Ømmer bryster.

Guuuurimalla dette er spennede!

Skrevet

Heisann alle sammen! :D

Jeg har IKM mandag den 7 og krysser alt for at det er en liten spire!!

Mine (mulige) syptomer er:

-Murring/ stikninger rundt eggstokkene - det har jeg hatt i over en uke.

- Ekstremt tisse trang.

-Ømmer bryster.

Guuuurimalla dette er spennende!

Skrevet

Hei igjen: nå er det nedtelling..... Her er det ingen tissetrang. Derimot har jeg stikking i magen samt noe ømme bryster, men det har jeg kjent før TR også, så dette kan gå begge veier. Den store utfordringer blir å holde seg unna testing, jeg har flere clear blue tester liggende og har så lyst til å teste til helga, men skal virkelig stå i mot. Tvi tvi!

Skrevet

Jeg har fått strekkmerker på puppen!!!!! iiik. Det er rimelig pinlig hvis jeg ikke er gravid da ;-) I tillegg har jeg småvondt på venstre side av livmora. Dunking på en måte.Tisser mye, men usikker på om det er mer enn før - jeg holder ikke helt tellinga:-) Vi venter og vi venter....

TVI TVI FRØKNER!

Skrevet

Ang stikking i magen, syns det stikker både her og der, litt venstre, men også høyre, ikke fått med meg helt hvem side det stikker mest på, er det relevant?? Brått i stad, så syns jeg at det sprengte litt under armen/puppen, men vet ikke jeg.. 1pp,så klaffer sikkert ikke med en gang. Å vi var ikke superivrige heller :) Ikke testa når EL var, merker det ganske godt, å babyverden.no har jo ELkalkulator :) Men er så spennende uansett! Må nok vente med testing helt til mandag, da IKM er enten tirsdag eller onsdag..Brått fredag. Hehe..:)

Skrevet

jeg er på do hele tiden å tisser :S

tatt 2 billigtester i løpet av dagen i dag,og begge viser svakt positivt,så er så spent:) Har IKM neste onsdag:)

Når tror dere jeg kan ta en digital test?:) Klarer nesten ikke vente:)

Skrevet

Har IKM ca tirsdag, litt usikker for det er vår 1 pp og har ikke teste EL eller noe. Hvor tidlig kan man ta en test? vil ikke begynne for tidlig for da blir dagene jeg må vente så ekstra lange! Men har veldig lyst! Spennende dette her :-D

Skrevet

Hvor tidlig du kan teste avhenger av type test. Clear blue kan brukes 4 dager før IKM, men er kun noen og 50% sikker så tidlig, så neg. test trenger slettes ikke bety at en ikke er gravid. Jo nærmere IKM jo sikrere resultat. Jeg er fristet til å teste lørdag, det blir 3 dager før IKM, event. søndag. Tvi tvi!

Skrevet

Idag har jeg vært kvalm h e l e dagen.. Men kan like gjerne være sykdom så lurer, men har uansett kjøpt en test som jeg kan svi av for tidlig av ren nyskjerrighet..Har IKM på tirsdag har jeg kommet fram til :)

Skrevet

Stikker her hos meg. Noe jeg har kjent før også når jeg har kjent godt etter, men jeg tror det er litt mer nå. Jeg har ikke fått ømme bryster etter EL, og det er uvanlig. Vanligvis får jeg veldig ømme like etter EL. Nå er bare den ene puppen bittelitt øm - men da må jeg kjenne godt etter. Elelrs merker jeg ikke noe... Svinger mellom at jeg er sikker på at det ikke har klaffet, til håp.

Skrevet

Denne stikkingen folk kjenner... Er det liksom litt hele tiden eller er det bare innimellom?

Selv så syns jeg at det stikker litt spesielt når jeg har lagt meg i sofaen

eller når jeg har lagt meg for kvelden. Hender jeg kjenne litt innimellom ellers også altså, men føler det er mest når jeg er i ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...