Gå til innhold

Det er så vondt.. =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca. 1,5 år siden så traff jeg en herlig mann. Vi var så like, og begge ga inntrykk av at vi likte hverandre godt. Begge ga inntrykk for at dette kom til og utvikle seg til et forhold. Men etter som tiden gikk, så klarte han ikke gi meg et svar, så tilslutt, etter 1 helt år (som elskere, vi hadde bare hverandre) sa jeg at dette orket jeg ikke mer om han visste han aldri ville noe mer enn å være elsker.

Jeg likte nok han på en annen måte enn han likte meg.. Det tok lang tid og komme over han. Jeg var en del på flørtesider, bare for å få noe annet og tenke på.

Så fikk jeg kontakt med en annen mann. For meg så var det bare en og snakke med. Han ville gjerne møtes, men jeg hadde ikke det store behover for det. Men etter 2,5 mnd. så gikk jeg med på og møte han. Han var en superkjekk mann, og vi kom godt overens. Vi hadde mye kontakt, og begge var enige om at vi ville noe mer. Han sa mye fint. Sa at han ikke var intressert i og tulle rundt noe mer, at han ville finne en og slå seg til ro med.

Han tenker mye.. Tenkt mye på hvordan det er å gå inn i et forhold med oss, og bli en pappa for sønnen min (faren til sønnen min er ikke i bildet). Jeg syns det har vært bra at han tenker på det. Men han har vinglet veldig. Alt fra avstanden (2 timers kjøring) som jeg syns ikke er så mye. Vel verdt om man kan få det bra sammen.

Han sier han VET han kan få det godt med oss. Sier han ser oss som en familie om 1 år osv.

Men han vingler. Så har jeg spurt om han bare vil kutte ut da, men det vil han heller ikke.

Jeg orker ikke denne usikkerheten igjen! Frem og tilbake.. Liker deg så godt og bla bla bla... Hvorfor har de 2 timene noe å si da??!

Nå har han vel tatt et valg, fordi jeg sa at det er jo opp til han, for avstanden gjør ikke meg noe. Bedre å vite at vi har hverandre, enn å gi opp noe som kan bli bra pga. avstanden.

Han sa han syns det var vanskelig og innlede noe pga. avstanden. Det er en helt ærlig tanke det.. Men trengte han og kjøre meg så jævli først? Han sov her en natt forrige uke, la igjen en søt lapp på puta mi.. Å nå vil han bare gi opp?

Tenkt å treffe 2 sånne på så kort tid.. Jeg skulle aldri møtt han, helt klart. Jeg orker ikke utsette meg for dette mer. Det er så vondt.. =(

Det er helt okey og tenke.. Men ikke vingle så frem og tilbake med andres følelser! Å ja, han vet hva jeg føler for han.

Kan kanskje virke noget rotete.. Men det var herlig å få ned! Så slipper jeg kanskje og gråte så fælt.. =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Håper han tar til vettet å bestemmer seg for å satse på deree

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...