Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 leverte ettåringen min 08.30.. hentet ham igjen 13.30, da sov han enda i vogna si...med teppe over åpningen som jeg har sagt at han ikke skal ha. I tillegg er han ganske forkjølet, og når jeg hentet ham og han våknet hadde han DEN krupphosten. Ikke spesielt greit med teppe foran vogna og varm og rå luft da. Tar ham rett til legen, som også sier at teppe kan forverre kruppen. Nok om det. Kommer hjem, og finner ut at han har på samme bleie som da jeg leverte ham... kjenner jeg blir litt irritert da.. skjønner at det er hektisk på småbarnsavd..men synes kanskje at de burde ha rukket å skifte på ham i løpet av de 5 timene han var der... ..også får jeg bare repetere til dem nok en gang at han IKKE SKAL HA TEPPET FORAN ÅPNINGEN I VOGNA.... ..sånn..det var dagens lille klagesang.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Er enig med teppe greia. Men eg lurer på ein ting, korleis veit du at det er samma bleia som han hadde på når du leverte han??
Gjest Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 fordi jeg tok på en pampers hjemme idag tidlig og i bhg har han libero
ippemo får augustbaby Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Forskjellig bleie hjemme og i bhg? Kanskje den var merket? (Jeg merket bleien engang, da jeg hadde mine mistanker til at det var så som så med skift...)
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Ja jeg er heller ikke like fornøyd med lillebror sin avdeling lenger =( De har gitt han astmamedisinene uten å ta av lokket på innhalatroren. Det ser jeg for lokket sitter fortsatt fast i kolben som han puster i. Det har skjedd 3 ganger også.. På torsdag var bleia bak fram, han hadde tisset igjennom. Hadde også tisset igjennom tirsdag. Alltid når de er ute i regn er han våt pga de tar ikke buksa oppi strømpene, dermed glir den ned utpå støvlene. Dette gjelder ikke bare lillebror. Og på torsdag hadde han i tillegg med seg hjem kliss våte klær, de som han ble levert i. "Han hadde visst vært i søledammen" I vinter når han var litt dårlig og jeg sa de skulle ha ekstrem terskel for å ringe var han skikkelig syk når jeg hentet han. Jeg ser jo i ettertid at jeg ikke skulle levert han. Men han var så fin på morgenen. Og dette klarte bhg og jeg å gjøre 2 dager på rad. Da var det nok for meg i alle fall. Leverte han ikke dagen etter.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Skjønnte ikkje heilt det med at buksa ikkje måtte på utsida av skoa....når det regna. Eg vil jo ikkje at mine skal ha dei ned i sko, må ha dei på utsida ellers regner det ned i skoa.... Jenta mi er ekstrem til å sitta i vann så når det regner så skifter dei på ho ein eller to gonger. JA ho sitter i vannet og stor kosar seg. Har henta mange gonger kliss våte klær, har skifta på ho før eg reiser heim, dei skifta på ho like før eg kom, noko eg trur på for eg ser jo at jenta sitter i vanndammen og heller vann over heile seg. Har hellt vann ut av sko osv. Men da veit eg at jenta mi har kosa seg i bhg. Ja det blir vått og kaldt osv men eg vil ikkje nekte ho det. Ho har heller ikkje vore sjuk det siste året så ho har ikkje tatt noko skade av det. Syns kanskje at det er nokon som må ta ein prat med bhg!! Når jenta mi gjekk på småbarnsavd så hadde dei faste tider dei skifta bleie på og da skifta dei på alle uansett om det var noko i bleia eller ikkje. Eg hadde ikkje akseptert det som står over her i det heile tatt. Du betalar for eit tilbud og det er tydelig ikkje godt nok. Ta det med ped.ledar først, hjelper ikkje det ta det med styrar og siste instans er å klage skriftelig til kommunen. Det skjer ikkje noko med det før foreldra seier klart i fra!!!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 litt skuffet over barnehagen idag.. NYTT 21:46 31.08.2009 leverte ettåringen min 08.30.. hentet ham igjen 13.30, da sov han enda i vogna si...med teppe over åpningen som jeg har sagt at han ikke skal ha. I tillegg er han ganske forkjølet, og når jeg hentet ham og han våknet hadde han DEN krupphosten. Ikke spesielt greit med teppe foran vogna og varm og rå luft da. Tar ham rett til legen, som også sier at teppe kan forverre kruppen. Nok om det. Kommer hjem, og finner ut at han har på samme bleie som da jeg leverte ham... kjenner jeg blir litt irritert da.. skjønner at det er hektisk på småbarnsavd..men synes kanskje at de burde ha rukket å skifte på ham i løpet av de 5 timene han var der... ..også får jeg bare repetere til dem nok en gang at han IKKE SKAL HA TEPPET FORAN ÅPNINGEN I VOGNA.... ..sånn..det var dagens lille klagesang.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 sorry ang den jeg postet ble postet, jeg drev å skrev et langt svar, og så ble det noe tull og den som skulle postes ble slettet, og den som jeg skulle se etter for å svare, ble sendt........... nå gidder jeg ikke å srive om igjen svaret mitt...... BLÆH
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Sånt er fryktelig irriterende!! Man må nok bare være masete foreldre, og si klart i fra hvordan man vil ha det! Jeg har måttet det flere ganger, og det virker! Synes det er litt ekkelt å mase om noe, men det kan jo bli mye å huske på, så det er ikke sikkert de synes det gjør noe om vi gjentar litt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Det jeg mente om buksa i mitt innlegg var at jeg har sagt mange ganger når jeg leverer. Husk å ta buksa oppi sokkene. Ellers så går joggebuksa utpå støvlene og kanskje nedfor regnbuksa og lillebror blir våt bare av å gå forbi en søledam. Det trekker jo oppover på buksa. Og så blir han kald. Men regnbuksa er jo utpå støvlene selvfølgelig =) Gjør heller ikke noe at han har vått skift, at de bytter på han for han var våt, men hvordan er alt så vått at jeg kan vri det? Bytter de ikke før de går inn etter 2 timer? De er ute fra 9.30 - 11.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå