bondeknøl Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 har prøvd meg litt fram med detta i dag. babyen min på 2 og en halv mnd er veldig stor.. virka ikke fornøyd med melk lenger, og begynte å bæsje sjeldnere, så vi hadde i litt grøt i melka, og spiste veldig masse og ble veldig fornøyd flere med samme erfaringer? og noen som kan gi meg oppskrift på velling
It's all about me Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg hamstrer ordentlig velling i Sverige jeg, men begynte aldri å gi før mellom 4 og 6 mnd engang. Genialt å gi en flaske på kvelden for at de skal bli ekstra mette og sove godt.
Gjest mphs Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Jeg syns du bør snakke med helsesøster om dette for det er ekstremt tidlig å begyne med noe annet enn melk når de bare er 2,5 mnd. Det annbefalte er å vente til de er 6 mnd og i allefall til 4 mnd.
bondeknøl Skrevet 1. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2009 Jeg spurte ikke om din mening, jeg spurte om oppskrift på velling!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 For en holdning du har....Skjerp deg, du er vel ikke 14 Nei har ingen oppskrift. Kjøp heller ordentlig velling i sverige hvis du har mulighet. Og for all del, snakk med HS, en på 2 1/2 mnd bør ikke få annet en mm, mme
Uro4 Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 kan jeg spørre hvor stor babyen din er?? HAr ei stor jente selv... som veier 6 kilo og er 4 uker
Sånn kan det gå Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Hvor ofte de bæsjer i den alderen er ikke en pekepinn på noe som helst. Om han tisser normalt og legger på seg nok så får han nok næring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå