Gå til innhold

Hvilke blad(er) abbonerer dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sagt opp Foreldre & Barn, er litt lei av det....

Har lyst på noe nytt, men vet ikke helt hva....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk ukeblad.

liker ikke de nye bladene,er jo bare reklame og bilder jo....

endel nyttige tips om feks helse i NU.

Skrevet

Ingen, det er ingen blader jeg synes fenger nok (bortsett fra Pondus) til å lese hver eneste utgave. Så det nærmeste jeg kommer er vel medlemsbladet til forskerforbundet som kommer en gang i mnd., siden jeg betaler kontigenten min ;-)

Kjøper heller blader i butikken og kjøper det som frister der og da, det kan være alt fra tegneserier til interiørblader. Synes det er mye av det samme som kommer igjen og igjen, særlig i disse bladene for mødre/foreldre.

Skrevet

National Geographic - balsam for sjela.

KK - perfekt for ei sliten mor :)

Skrevet

Illustrert vitenskap og Nemi.

Skrevet

Samme her, venter på at F&B abo skal gå ut. Repeterer seg selv hele tiden, kommer med gammelt nytt, og lite utfordrene for fleregangs-foreldre. Syntes det var ok med førstemann i noen mnd. Så lei. Derfor i dag:

Mamma for lettere sladder om Norske mødre og graviditet, barnemote og lett vitenskap.

Bonytt for interiørtips som faktisk er funksjonelle. Ikke sånn syke bilder av milliad-funkis hus i Monacco.

Costume - det aller beste motebladet, for mor når hun vil ligge på sofaen og drømme seg bort i moteverden. Mye bedre enn feks Elle som har tusen reklamesider, før du får en eneste reportasje, og vier en side til bil (!) og intervjuer mye skrot av folk som er litt oversnitt opptatt av seg selv.

Skrevet

Ehhh...

Elle, Henne, Costume, Det nye, Kamille, Rom 123 og Bonytt... Har hivd meg på litt mange tilbud i det siste..

Arver Mamma og Foreldre og barn.

Litt bladoman ja...

Skrevet

Pondus.

Skal straks slenge oss på Eon og Nemi og :o)

Skrevet

Ridehesten (er hestejente;), Gravid og Foreldre&Barn! Liker de veldig godt. Hender jeg kjøper Mamma i butikken..

Skrevet

Abbonerer ikke, men river alltid med meg et C! Eller D! blad, når jeg er i buttikken, digger hollywood gossip :)

Skrevet

Costume, Henne, Cosmopolitan,kamille..

Kjøper fb, noen ganger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...