Gå til innhold

VÆRT PÅ TIDLIG UL IDAG... :) :) :)


Gladjenta :)

Anbefalte innlegg

Og gjett om jeg og min kjære er lykkelige nå!!!

-vi fikk se vår vakre lille som var kjempeaktiv i magen, og hjertet slo som bare det <3

 

Åhh, nå er jeg så letta som det går an å være, det har vært lange dager uten å vite siden onsdag...

MEN idag kom tårene, masse gledes tårer når hun sa; her ser alt ut til å være i skjønneste orden, og terminen du har regnet ut ser ut til å stemme på dagen omtrent.. *sukk* :)

 

Ville bare dele denne fantastiske opplevelsen med dere :oP

 

Gled dere til UL, det er så utrolig !!!

 

KLemmmm!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at du likte det, jeg er bare helt i himmelen vettu, hehehe :)

 

Jeg er 14 uker idag =o)

 

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 13 uker. Regner med at jeg blir innkaldt til UL når det har gått 18 uker .Kjeeedelig og vente sånn.. Men det var vel litt tidlig og se kjønn for deg nå? har du tenkt og vite det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja damen sa det var litt tidlig..vi spurte ;)

-hun sa det var neste umulig å se, men hvis hun skulle T I P P E så ville hun tippa gutt =o? hihi :)

 

-kommer nok til å spørre igjen om 4-5 uker når vi skal på ordinær UL, men det er KUN for praktiske og nyskjerrighetsmessige grunner.

Har ingenting å si for oss, jeg har 2 gutter fra tidligere forhold. Og det er min kjæres første, så...

KAN gutter, men hadde jo vært arti å prøve en liten jente også..får se hva skjebnen har bestemt for oss <3

 

Skjønner at du synes det er lenge å vente ja, ahh, men om det skulle bli FOR vanskelig så kan du jo bestille privat UL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...