Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Gi meg 5 - 10 GODE grunner til å stemme nettopp FrP?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Det kommer jo an på hva hjertesakene til hver enkelt person er, det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 wow! Er det ingen som kan gi meg minimum 5 gode grunner?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Finnes KUN EN grunn..... Sende hjem de kriminelle utlendingene og ikke ta inn så mye dritt.. Ta vare på de her hjemme først.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 er et annet innlegg som er likt dette,så gidder ikke svare her også.
☆lieela Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Vi snur på det: Gi meg 5-10 eller for den saks skyld bare èn grunn, til at jeg ikke skal gjøre det...?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 25 gode grunner til å stemme FrP Fordi FrP vil: *La gifte og samboende pensjonister beholde mer av pensjonen sin gjennom å fjerne avkortingen. *Ha en streng, men mer fleksibel arbeidsmiljølov. Verne om ansattes helse og miljø, men samtidig la folk få bestemme over egen arbeidsdag. *Ikke akseptere noen form for rushtidsavgift eller annen veiprising. *Sørge for at det ikke kreves inn bompenger. Dette er en ekstraskatt på sikkerhet og mobilitet. *At vi får et sammenhengende motorveinett mellom de største byene; Oslo, Kristiansand, Stavanger, Bergen og Trondheim. *Redusere byråkratiet og monopolene og heller skape konkurranse som gir økt forbrukermakt. *Fjerne ”kvantumsrabatten” for yrkeskriminelle. Hver forbrytelse skal pådømmes og sones. *Ha strengere straffer, særlig for volds- og sedelighetsforbrytelser. *Styrke politiet for å gi folk flest økt trygghet i hverdagen. *Offentliggjøre resultatene i norsk skole, og gi den enkelte elev frihet ved valg av skole. *Redusere helsekøene kraftig ved å ta i bruk helsevesenets totale kapasitet. *La folk få juridisk rett til sykehjemsplass. *Investere mer i norsk infrastruktur i stedet for i usikre finansplasseringer i utlandet - med påfølgende tapsrisiko. *Ikke sette strengere krav til norsk industri enn EUs regler. Dette for å unngå at bedriftene får særnorske belastninger og velger å flytte arbeidsplassene ut av landet. *Redusere bilavgiftene betydelig. *Forby kommunal eiendomsskatt da denne er usosial og urimelig. *Stramme kraftig inn på asyl- og flyktningpolitikken. Bare de som har et reelt behov for beskyttelse - i henhold til FNs flyktningkonvensjon - skal få opphold i Norge. *Gå imot enhver form for positiv eller negativ diskriminering på grunnlag av religion, kjønn, legning, etnisk eller politisk tilhørighet. *At kunnskaper i norsk språk og samfunnsforståelse, samt avleggelse av troskapsløfte til Norge, skal være vilkår for å oppnå norsk statsborgerskap. *Utvise utenlandske statsborgere som begår kriminelle handlinger med strafferamme over tre måneders fengsel. *Benytte folkeavstemminger for å gi innbyggerne direkte innflytelse på utviklingen av sitt nærmiljø. *La lokale myndigheter ha ansvaret for rovdyrforvaltningen. *Legge ned fylkeskommunen, og overføre oppgaver fra stat og fylke til solide kommuner. *Øke nød- og katastrofehjelp, og avikle støtte til regimer forbundet med terrorvirksomhet. *Styrke Forsvaret og satse sterkt på Norges sikkerhetsmessige utfordringer og forpliktelser.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Jeg har gitt deg 101 grunner til å stemme frp i en egen tråd.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Nå må dere slutte å henge ut mennesker som stemmer FrP! Folk må da få stemme på det de ønsker. Ja, vet det er veldig politisk korrekt å være negativ til fremskrittpartiet. Men det er utrolig umodent å hele tiden henge ut det partiet! Og nei, jeg stemmer ikke FrP, jeg stemmer faktisk Senterpartiet. Men jeg respekterer selvsagt at veldig mange stemmer noe annet enn meg!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Legger til: * Fjerne arveavgiften Heia FRP!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 Enig med 00.54. Kan dere ikke heller komme med gode grunner til å stemme på deres parti? Hvis dere absolutt skal "omvende" folk, så gi dem heller et alternativ.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Kanskje du skal henvende deg i en politisk blogg istedet for et gravid/ mamma forum? Men det tør du kanskje ikke, for det du er redd for er å få gode argumenter. Og det vil du få fra hvert eneste parti om du spør de. Gi meg 5- 10 gode grunner til at du skal bruke anonymforumet på babymedia til å hetse velgere? det er ikke noe du har krav på å få vite fra dine medborgere, vet du?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #14 Skrevet 1. september 2009 Haha, styrke politiet? Med å gjøre politihøyskolen 1-ÅRIG? Ja jeg vil se at det "styrker" politiet. Hahaha, ler meg ihjel. For en politikk! Og juridisk rett til sykehjemsplass?! Hvir i all verden skal de ta de sykehjemsplassene fra!? Og hvor skal de få tak i personale til å i så fall bemanne disse sykehjemsplassene? Kommunene skriker jo allerede etter sykepleiere som vil arbeide på sykehjem. Er stooor mangel. Frp vil kanskje gjøre sykepleierutdanning 1-årig? For å "styrke" kvaliteten? Hahaha, vær grei da folkens. Frp er høl i huet.
Gjest Skrevet 1. september 2009 #15 Skrevet 1. september 2009 Skriver under på 00:22. Bare noen av mange veldig gode grunner! Og du som klagde sånn på de sykehjemsplassene, og lurte på hvor de skulle ta dem fra.. Hørt om å bygge nye sykehjem? Ikke det nei, nå har du.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #16 Skrevet 1. september 2009 Nå er vel Norge ett av de få landene i verden som har så lang politiutdannelse som tre år. Likevel har Norsk politi minst myndighet og autoritet enn i de fleste andre land, men det er nå så...Hvorfor er ETT år for lite? Ett års grunnutdannelse må jo være perfekt, så kan de etter det året bestemme selv om de vil spesialisere seg innenfor sedelighet, narkotika, etterforskning osv. Slik vil man få en mer spisskompetanse i polititet, og lære seg mye innenfor ett felt, istedetfor litt om alt. Når det gjelder sykehjemsplasser og hvor man skal ta disse fra: Hva sa du da Kristin Halvorsen skulle garantere barnehageplass til alle barn? Lo du da, og spurte hvor hun skulle ta disse fra? Det ble bevilget mer penger til bygging av barnehager, og det ble ansatt flere folk. I dag er det mangel på fagfolk i barnehagene, og det samme vil skje med sykehjemmene. men ufaglærte gjør en knakende god jobb likevel! Men jeg mener det viktigste er å få ett tilbud om sykehjemsplass hvis man har behov for det. man trenger ikke fagutdannelse for å pleie og vaske og mate ett eldre menneske, men når det gjelder medisinering og slikt stell, blir det jo noe annet. Poenget er at man kan ikke sitte på ræva og si at: nei det går nok ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå