Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 har bestilt time hos fastlegen min for å ta ut kobberspiral. Har aldri vært hos han før så merker at jeg gruer meg litt. Har hatt mannlig lege før også, og gu har aldri vært noe problem for meg, men er litt redd at han skal være keitete liksom. Veit ikke alder eller noe. Men alle fastleger har vel erfaring med dette regner jeg med??
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Vet ikke åssen erfaringsgrunnlaget til de forskjellige fastlegene er.. Sånne ting tar jeg hos gynekologen min og ikke hos fastlegen nettopp av den grunn.. Men det er jo en smaksak...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 hm, har faktisk aldri vært hos en gynekolog jeg. Har tenkt at slike ting er en del av fastlegenes hverdag. Det er jo ikke spesielt komplisert å ta ut en spiral. Om man trenger ekspertise er det vel noe annet. Vil gjerne ha svar fra flere. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Å ta ut spiral er noe alle leger kan. Det er bare å dra i tråden. Du kan i prinsippet gjøre det selv hjemme.. Hilsen den anonyme legen
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 men er det naturlig for alle? (si ja..) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå