Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Dama til brodern måtte først ta keisersnitt og deretter fikk hun ikke til ammingen (latskap) Godter meg
Gjest ->>- Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Og attpåtil må hun forholde seg til ufyselige svigerinner. Stakkars dame.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Fy faen å støgg du er!! Du har tydeligvis ikke opplevd mye i livet dersom du mener det du skriver samma om du liker eller ikke liker dama til boren din. Du er et ondt menneske!
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Du er et ekkelt menneske, HI.
chill+enda en til Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Ja, du var hyggelig... Håper dette er et tulleinnlegg. Men, det skulle ikke forundre meg om du mener dette, folk er søren mer ufyselige enn hva man først antar. Stakkars dame.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Å måtte ta keisersnitt fører som regel til vansker med amming. Jammen har du mye å både lære og erfare. Stakkars svigerinnen din som må plages med deg. Håper og tror at din bror har fått det meste av folkeskikk, for du ser ut til å være født uten.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Ser for meg hyggelige familiesammenkomster her ja. Makan til idioti fra deg, HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Den eneste dette har særlige konsekvenser for er babyen til svigerinna di. Du må være et ondt menneske som godter deg over at et uskyldig barn ikke fikk en optimal fødsel og ikke får verdifulle næringsstoffer gjennom melken til mammaen sin.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 He he, da er du jo helt enig da, anonym 21:14
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Så du syns så lite om barnet at du godter deg fordi det ikke får morsmelk? Det er det NN 21:14 sier.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #12 Skrevet 31. august 2009 Har jo knapt få se ungen pga dette nærtagende fjolset. Bryr meg ikke. Håper hun får noen lange netter på kolikk fremover
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #13 Skrevet 31. august 2009 Utrolig til plager du ønsker for denne ungen da! Hva har ungen gjort deg? Hvordan kan en nyfødt være et nærtagende fjols?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 Og jeg håper du før eller siden får noe tilbake her i livet,så du kan tenke på hvor kvalm og vemmelig du er ,stakkars svigerinne sier jeg bare .Men egentlig så trur jeg du er misunnelig på henne fordi du sikkert har et jævlig miserabelt liv sjøl.DIN TAPER
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #15 Skrevet 31. august 2009 Så du unner altså ikke tantungen din morsmelk, og synes det er 'morsomt' at h*n ikke får det? Og atpåtil håper du at en stakkars liten baby skal lide seg gjennom uker med uutholdelige magesmerter? Ja, for du vet vel at det er det kolikk innebærer? Igjen, du er et ondt menneske som unner en baby så mye smerte og vondt. 21.14
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #16 Skrevet 31. august 2009 Om du visste hva svigerinnen din mest sannsynlig gjennomgår nå, hadde du skammet deg, HI. Har selv vært i den situasjonen, og tenker på det fremdeles.
Tigerpote Skrevet 31. august 2009 #17 Skrevet 31. august 2009 Er det nederlag å måtte ta keisersnitt da? Og det å ikke få til ammingen? Jeg trodde begge deler var ganske normalt. Men helt klart et tulleinnlegg kun for å provosere.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #18 Skrevet 31. august 2009 Ja, ho, ho, så bra! Håper barnet dør av underærnering og at moren dør av infisert sår! Ha, ha!! Da blir det dobbelt nederlag en gang til og vi alle kan kose ræva av oss!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #19 Skrevet 1. september 2009 Sjalusi viser seg i mange stygge former...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #21 Skrevet 1. september 2009 Og i dette tilfellet ser det ut til at sjalusien og idiotien har funnet hverandre.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #23 Skrevet 1. september 2009 Du er et ondskapsfult menneske HI!! Hvorfor en du så slem mot svigerinna og tantebarnet ditt?? man godter seg da ikke når noen tar keisersnitt og på toppen av det hele ikke klarer å amme!! Æsj, håper du ender opp som ei gammal ensom og barnløs kjerring. Noe barn fortjener du hvertfall ikke dersom du skal lære dem de holdningene du selv har!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #24 Skrevet 1. september 2009 kødd eller ikke, kolikk er smertefullt for alle barn. å ønske at et barn blir plaget med magesmerter, så du kan godte deg over sliten svigerinne, er å synke bra lavt ditt jævla troll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå