chill+enda en til Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Hei Du kan jo sjekke ut denne linken: https://www.bergen.kommune.no/barnehage?articleId=48428&artSectionId=336§ionId=336 Der står det at de har åpen bhg i Olsvik. Hvis du har bil og orker å kjøre et lite stykke så kan jeg virkelig anbefale Stjernen åpen bhg i Åsane kirke. De har åpent mandag, onsdag og torsdag
MorTilMalthe Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg så et oppslag på biblioteket i Loddefjord om noe sånt...., men husker ikke helt hva det sto. Mener de har tilbud om noen musikksamlinger for barn fra 6 uker - 12 mnd og et eget opplegg for 1-2 åringer. Det går sikkert an å ringe ned å spørre eller å sjekke på nett
Ranveig R Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Om du tar turen over brua så er det open bhg både på Straume og Fjell på Sotra ) Begge plassar er veldig koselege. Barnehagen på Fjell er open man, tirs, ons kl 9.15 - 14.45, den på Straume er open tirs, ons, tors kl 9.15 - 14.45.
agent007 Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 De har åpen barnehage i Olsvik kirke.. Den har jeg hørt mye godt om.. Om du søker på Olsvik kirke under medarbeidere så får du opp mailadr. og tlf. nr. til styreren i barnehagen ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå