Miaxz Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 el kommer en av disse dagene, og stor krangel gående med mannen.... :-( og dessuten må han jobbe utover sene kvelden i kveld og i morgen... - og jeg som hadde store planer om at DENNE mnd skulle alt klaffe for å lage spire! må få blidgjort han snarest og satse på at el venter på at harmonien er tilbake i heimen ;-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Huff og uff - må få blidgjort han ja - noen ganger får vi bare svelge noen kameler, bite ting i oss, her må ALT gjøres for å få en liten spire, hehe =) Lykke til da =) Klems
Miaxz Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 ja, haha, jeg glemte meg helt bort da jeg fyrte meg opp og kjeftet og smelte her i går! Ble ganske så paff da det gikk opp for meg at en krangel er det jeg IKKE trenger i disse dager, men da var det for sent... Tidligere idag var alt ganske så kjølig, men bedre stemning her nå. Ikke bra, men bedre ;-) Kos i sikte....... hehe, ... Satser på at dette går bra likevel......
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Ønsker deg lykke til med den.........
Miaxz Skrevet 1. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2009 nettopp! makeup-sex pleier være bra! optimismen er tilbake :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå