Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Jeg har sluttet med å drepe innsekter, nå snakker jeg selvfølgelig ikke om invasjoner av maur osv, men enkelt dyr.. en flue en edrekopp jeg slipper de ut. Hva gjør du ?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg dreper edderkopper å sånnt jeg, smeller de med en avis eller noe i den duren. Jeg syns de er ekkle.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Jeg dreper ikke insekter for morroskyld om det er det du mener, men jeg synes ikke det er værre å ta dem en og en enn å drepe mange på en gang. Tror dere foresten innsekter kan føle smerte eller redsel? Er det mer ok å drepe for eksempel maur med gift enn å skvise en larve mellom fingrene?
Miss Misantrop Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Drepe, drepe, drepe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hater biller. (Jepp, vet naturen trenger dem, men jeg klarer ikke helt å se det store perspektive når jeg har en kakkelakk innen dørs, da vil jeg ikke at de skal få familie) Dette er det jeg gjør. Jeg dreper dyret, tørker opp med sterkesåpemiddler, sprayer huset i 4 dager mens jeg reiser bort og da er det ikke et levende kryp igjen!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Ha,ha, jeg hjelper de ut med et eller annet så jeg slipper og ta på dem:) Tenker fort på karma, og at alle har et liv osv, og får fryktelig dårlig samvittighet om jeg må flushe noen ned i do
Miss Misantrop Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Karma, ja... huff.... men jeg har ved flere anledninger betalt matvarer for folk foran meg i køen som ikke har penger eller har glemt lommebok.... håper det veier opp for en og annen kakkelakk...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Jeg dreper dem! Hater alle insekter, edderkopper er verst. Men også biller, maur og sommerfugler...jeg tar alt:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Hvorfor i ALLE DAGER må du drepe en sommerfugl?? idiot.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Jeg griller de med den elektriske fluesmekka:o) Når de er så frekke og uhøffelige å tar seg til rette inne i huset mitt uten invitasjon, så kan de bare ha det godt..
Tigerpote Skrevet 31. august 2009 #12 Skrevet 31. august 2009 Jeg har ikke drept insekter siden jeg var barn. Det var noe jeg etter hvert syntes var motbydelig å gjøre. Insektene gjør meg ingenting vondt, selv om jeg ikke liker dem. Er ganske så redd for edderkopper, men grøsser, fanger dem og slipper dem ut. Om jeg ikke bare lar de være så de kan forsvinne et sted av seg selv. Jeg mener at insekter har livets rett på lik linje med andre levende vesener.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #13 Skrevet 31. august 2009 Tigerpote og oktoberjenta:-) er du buddist? Vegitarianer?
Tigerpote Skrevet 31. august 2009 #15 Skrevet 31. august 2009 Hehe, nei, jeg er ingen av delene, men har fått spørsmålet før;) Jeg har imidlertid vært vegetarianer, og vurderer å bli det igjen. Spiser nok mye mindre kjøtt og fisk enn folk flest, og er mer glad i vegetarisk kost. Og er veldig glad i dyr.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #16 Skrevet 31. august 2009 He, he.. Artig tråd Jeg liker ikke å drepe noe, så jeg slipper dem ut, hvis det er mulig. Jeg tok jegerprøven en gang (i forsvaret), men måtte bare innse i ettertid at jeg ikke hadde klart å skyte et dyr, så jeg har aldri kommet meg på jakt heller
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 31. august 2009 #17 Skrevet 31. august 2009 SLipper de ut,dreper de aldri:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå