husmus &2 Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Da jeg skulle ta T banen hjem i dag fra jobb og ante fred og ingen fare, gikk jeg forbi en 5 (6?) åringen som stod og TISSET midt på T bane stasjonen! What? Og hvor var foreldrene? Jeg har aldri vært så sjokkert jeg, jeg nekter å tro at det er jeg som er sær?
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 måtte vel tisse da..... he he he he jeg så i sommer ei gammal dame som satt seg ned å tisset på kirkegården...... vet ikke helt hva som er værst...... he he he huff hvor er manerene og folkeskikken???? blir oppgitt jeg innimellom.
Itsrejk Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Hehe... Ikke alle fem-seks-åringer som har full kontroll på det der ennå... Kanskje har han vært så opptatt av andre ting at han ikke har kjent at han måtte tisse, før det plutselig er _helt_ kritisk. Ikke særlig koselig med tissing på stasjonen, selvfølgelig, men jeg ville sett på det som et hendelig uhell. Hva pjokken gjorde på stasjonen (tilsynelatende) alene er jo en annen sak...
husmus &2 Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 Hm, tja, jeg vet ikke...det så ut som de synes det var litt for kult. Desuten er det jo doer der. Nei, ikke vet jeg....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 håhå- på den t-banelinja der har jeg sett både det ene og andre, så det skal nok litt mer til for å sjokkere meg gitt! Men enig i at det var en smule sært ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå