Gå til innhold

Her skjer det svert lite...er mer action hos januar termin klubben.


AreSweet_med_prinsesse_i_magen

Anbefalte innlegg

Hei og hå...

 

Skulle ønske det var litt mer liv og røre her. Ikke minst litt mer treff fra den her gjengen. Jeg har forsøkt å foreslå treff, både på dagtid og kvelds tid. Men ikke så lett og sette opp en dag, dato og tidsrom, hvor det kan passe for de fleste....

 

Har vert på treff med desember-januar gjengen, og der har vi vert to fra desember-termin, og 5-6 stk fra januar-termin. Januar gjengen er en aktiv gjeng:)

 

Jeg vil så absolutt råde de som ikke har nok med bare seg og sitt, til å bli med neste gang. Torsdag 24.sept.kl19.00 på Egon, Byporten, Oslo.

 

Kom kom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det har vært lite aktivitet her, har derfor endt opp på babyverden.no. var slik sist svangerskap og.... Skal ha treff i Ski på torsdag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje litt mer liv på babyverden kanskje? Jeg har ikke helt klart å sette meg inn i hvordan systemet fungerer der inne enda jeg:/ Så har liksom ikke kommet helt i gang...

 

Men godt at jeg ikke er helt alene om å føle det sån:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sant at det er mer aktivitet inne på babyverden, er mest der og noe på snartmamma.no.

 

Det er babyverden-treff tirsdag 15.september kl 17 på Egon på Byporten, og Snartmamma-treff søndag 20.september kl 13 på Druen på Aker Brygge - har meldt meg på begge to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Det var da som pokker da:/ Lenge siden jeg har vert innom her nå. Har vert så mye å sette fingrene i for tiden, så har helt glemt treffet som var 15.sept, og den som var i dag, hadde jeg ikke kunnet kommet på uansett. Studerer anne vær helg på skolen. Så da ble kl.13.00 litt for tidlig. Slutter 17.00:)

Får prøve å bli med neste gang det er noe da:) Har bare ikke funnet ut hvor på babyverden man kan melde seg på treff:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...