Gå til innhold

Engstelig for å miste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige svangerskap endte i MA i uke 15. Vondt og leit. Nå er jeg i uke 12 og går konstant og kjenner etter om det er tegn på at jeg mister. De siste dagene har jeg kjent den litt sviende brennende følelsen i livmorhalsen som jeg husker fra førstemann ble født. Er dette et dårlig tegn, eller er det vanlig? Flere som kjenner dette så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hvordan er det med deg nå?

Den følelsen du kjenner kan det også være begynnelse på bekkenløsning??

Jeg har også mistet tidligere og født et barn etter dette, samt går gravid igjen.. Jeg har fått ekstra oppfølging - og det anbefaler jeg deg også å spørre om og ta i mot :)

Bare det og kjøre innom et legekontor for å høre hjertelyden eller få ekstra UL er utrolig betryggende,.

Det er ikke noe godt og gå et svangerskap med angst!

Skrevet

Kjennes ikke ut som bekkenløsning for jeg kjenner hvor det kommer fra. Men det trenger jo ikke bety noe heller?

Det er nesten 2 uker til første kontroll....kanskje jeg skulle følge ditt råd og ta en liten sjekk.

Takk

Skrevet

Gynekologen jeg har vært hos har vært utrolig snill og latt meg komme. Sjekken har tatt 5 min og jeg er så rolig når jeg går derfra..

Spurte på legekontoret om de kunne høre hjertelyden, UTEN nødvendigvis å få time hos legen, og det var så greit.. Har ikke benyttet meg av det enda, men godt å vite at jeg har den kontakten og omsorgen i sv.skapet.

Jeg har også kjent på smerter som høres ut som de du skriver om.. og jeg lurer faktisk på om mine er relaterte til bekkenløsning. skal spørre om det når jeg skal til jordmor i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...