Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6754883 Har null sympati med de der rusede maurene som kryper i rennesteinene i alle norges byer. Måtte de brenne !
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Av en antatt narkoman kvinne! Kan like godt ha vært ei som ikke var rusa...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Ikke ta alle over en kam!!! Greit, la den dama der brenne, men ikke si det om alle!! Det blir rett og slett veldig feil! Mange av de narkomane er faktisk ydmyke mennesker som ikke gjør slike ting!! Tenk deg om. når du leser i avisene, der står det myyye oftere gjerningsmann av utenlandsk opprinnelse, enn en narkoman gjerningsmann!! Vil du også at alle utenlandske skal brenne da? fordi noen av dem gjør noe galt??
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Det kunne like gjerne vært deg, HI.. med en litt annen oppvekst, litt andre venner.. Veldig fort gjort..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 De vet jo ikke om hun var narkomn en gang. Jeghar blitt banket opp et par ganger selv, men det var av norske menn i 20 og 30 årsalderen. Kan ikke hate alle norske menn i den alderen likevel.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 HI: JÆVLA IDIOT!! jeg har så vondt av disse stakkars folkene som befinner seg helt nederst på rangsstigen i dagens samfunn, som må tigge og stjele og selge seg, sitte skitten og sammnkrøpet på gata i all slags vær til spott og spe. Ruse seg for å takle smerten som gjør at de er der de er.. Prøv å kjøpe deg et nummer av :Oslo, og les intervju med de narkomane som alltid er med i den avisen, så kanskje du forstår ltit mer av dem. Har lest så mange sørgelige historier der at hjertet mitt blør. Da ser man at bak det harde ansiktet befinner det seg ei lita jente eller en liten gutt, redd, misbrukt, banket opp, neglisjert eller mobbet. Foreldre som drakk og blanke f i om ungene gikk rundt kalde og sultne, ei lita jente på bare 6 år som opplever overgrep fra mors nye kjæreste, lese- og skrivevansker, mobbing, unger rundt et redd barn i ring på skoleplassen som skriker, spytter... Gud, får så vondt av de harmløse sjelene som har måttet gjennom så mye vondt og som for å takle alt dette tyr til alkohol og stoff i ungdomstida. Uten sterke foreldre som fisker deg opp igjen, eller uten et nettverk i det hele tatt er veien ut på skråplanet farlig kort. Og de sterkere stoffene strammer sitt grep om en menneskekropp usannsynlig raskt, dessverre. Føler med dem, alle sammen. hadde de hatt et reelt valg hadde de naturligvis ikke sittet der de gjør i dag. Ikke alle har vært like heldig med barndommen/ungdommen sin, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Min svigermor er narkoman, verdens snilleste menneske. Ville ikke gjort noen noe vondt. Om noen er rauhål så er ikke alle det, faktisk mange ''oppegående'' mennesker som er myyyye værre enn narkomane! En idiotisk ting å si at alle narkomane måtte brenne. Sier jo litt om deg som menneske da!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 JAmåtte du kommer rett i kloa på satan sjøl!!!!! Har aldri opplevd å ha en sprøytenarkoman som forelder eller noe du skjønner jeg, det har jeg!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 heeeelt enig! måtte narkomane finne sin egen plass å bo.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #12 Skrevet 31. august 2009 heeeelt enig! måtte narkomane finne sin egen plass å bo.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #13 Skrevet 31. august 2009 Det er like mange forskjellige typer narkomane, som det finnes forskjellige personligheter ellers i verden. Alle narkomane er da ikke like. Jobber selv i et yrke hvor jeg daglig møter narkomane og det er ingen av dem som er like. Noen synes det ikke på at de er narkomane en gang, mens andre ser helt ødelagt ut. Noen er hyggelig, ydmyke, oppegående mennesker, mens noen er frekke, oppfarende og har ikke mye igjen i toppen fordi de har ødelagt seg selv med alt skiten de har puttet i kroppen. Jeg kan irritere meg grønn på noen av de, mens andre er bare helt supre. Men så er det som regel de er vanskeligst å forholde seg til, som sliter mest. Så vær så snill å ikke sett alle under en kam
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 Tror neppe de narkomane fikk hjelp til å sette sin første sprøyte... Det klarer de fint selv !
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #15 Skrevet 31. august 2009 Ingen kommentar til hi, men jeg blir provosert over alle som skylder på hendelser i oppvekst og venner. Jeg har opplevd skilsmisse, mobbing, incest, vold, dårlig skolegang osv. Videre bodd på Grorud og Ammerud + vanket på Romsås. Mange ble narkomane, jeg har ikke en gang forsøkt hasj! Helledussen altså... Alle har et valg!
Gjest Skrevet 31. august 2009 #16 Skrevet 31. august 2009 Du er bra naiv dersom du tror at alle tåler div. påkjenninger på samme måte. Du bør være takknemmelig for at du da har vært godt nok rustet til å takle den motgangen livet har gitt deg uten å måtte ty til rus.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #17 Skrevet 31. august 2009 Jeg er helt enig. Alle har et valg, men alle narkomane er likevel ikke like. Og mange narkomane står for det valget de har gjort og skylder ikke på noe eller noen. De gjør heller ikke noe galt annet enn å ruse seg og tigge på gata. Disse narkomane fortjener ikke å bli satt i samme bås som narkomane som ikke klarer å oppføre seg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #18 Skrevet 31. august 2009 Overlord: Har jeg skrevet at jeg har tålt det? Jeg har ikke blitt narkoman av det! ALLE har nemlig et valg....!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #19 Skrevet 31. august 2009 Jeg håper du HI ikke er et menneske jeg kjenner. Mennesker som deg vil jeg ikke ha i livet mitt. Jeg har ikke respekt for, eller tålmodighet med, ignorante mennesker med en ondskapsfull side.
Tigerpote Skrevet 31. august 2009 #21 Skrevet 31. august 2009 Jeg tviler sterkt på at de som er narkomane planla å bli det. Men det var slik det ble for noen. Noen er mer disponert for avhengighet enn andre, og som andre påpeker, vi har alle ulike måter å takle livets motgang på. Det var en fæl handling du snakker om, kanskje også var det en fæl person, men du kan ikke generalisere og si at alle narkomane er slik.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #22 Skrevet 31. august 2009 Jeg kjenner noen få narkomane, og de er de fineste menneskene du kan tenke deg. Bare i kloa på et stoff de er avhengig av. Mannen min er narkoman også, og selv om han er pillenarkoman, er det jo det samme. Jeg har ikke engang åpnet linken du har lagt ut, men synes overskriften din er så dømmende at jeg håper du åpner øynene dine innen du selv finner ut at en av dine nærmeste faktisk er avhengig at et stoff, og du har ikke visst noe om det fra før. Enkelte skjuler det veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå