Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Pardon my french. Hva er det som er så grusomt med Linni Meister? Jeg håper noen her inne, hvor man ikke kan gjemme seg bak anonymknappen, kan fortelle meg HVORFOR de hater henne så intenst! Og ikke kom her med at hun ikke spiser nok, og bør derfor hates. Hun er galmourmodell, og er dermed dum. Osv. Ingen av disse "grunnene" er gode nok til å ønske en annen kvinne en tøff fødsel, kolikkbaby, totalruptur og alt det andre som kan gå galt.
Gjest Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Hæ? Hva er det som har skjedd? Drittkasting inne på anonymforumet?
Monajenten Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg er helt enig med deg! Har lest endel på bloggen hennes, og jeg syns absolutt ikke hun virker så dum som enkelte skal ha det til! Litt som Lene Alexandra, de vet jo hva de skal spille på, og mestrer det med glans! Jeg tror de er ganske så smarte, begge to! Ønsker henne forresten lykke til med fødselen!!! :-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 Og, som jeg skrev på anonym, Kongo-gutta fikk en egen herregud-så-kjekke-de-er-tråd her om dagen, og de har mest sannsynlig drept et annet menneske! Vet at det er håpløst å bli provosert, men av og til blir jeg bare så OPPGITT! Hvor gikk det galt?
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2009 Bare enda en tråd om henne, som i utgangspunktet var en hyggelig tråd. Selvfølgelig kommer kvinnehaterne inn og slenger med leppa.
Gjest Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Skjønner heller ikke greia med å kaste dritt om folk man ikke kjenner... Hun er kanskje ikke "min type menneske" men hun har aldri gjort meg noe galt, så jeg har ingenting i mot henne Skjønner ikke folk gidder å bruke tiden sin på å skrive dritt om henne inne på ett baby-forum mens de gjemmer seg bak anonymknappen! Noen som har link til bloggen hennes?
Gjest Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Linni er ei kjempekoselig jente,så jeg skjønner ikke hvorfor alle skal hetse henne sånn. Vi er alle voksne mennesker her inne (skulle vi da tro!!)
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Jammen Kongo-gutta er jo kjekke selvom de muligens har drept noen.... Linni Meister er en smurf på helium, og jeg tror hun er veldig mye smartere enn hun utgir seg for å være. De som "hater" henne er nok bare misunnelige
cherry coke Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Hvor står dette?? Herlighet, skulle tro at voksne folk hadde bedre vett, men...
Dronningen! Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Unnskyld meg men nå er vel kvinner noe av det verste man kan komme ut for når det gjelder drittslenging.... Og noen av grunnene til det kan være: * misunnelse? * mangel på oppmerksomhet? * Linnis pupper? * Linnis petite kropp? Skal ikke mye til vet du når drittslengeren sitter i den sidrompa treningsbuksa si i den slitne sofaen, ventende på mannen som ikke bidrar i hjemmet slik at hun kan ta den bh-løse overkroppen sin inn i en etterlengtet dusj! Sjalusi er ikke lett når du skulle ønske du var en annen person i en annen verden:o)
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2009 Jeg vil høre DEM si det! Jeg vil høre dem innrømme det! Hehe. Kommer aldri til å skje, jeg vet, men det hadde vært så tilfredstillende!
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 31. august 2009 Nå har jeg ihvertfall sagt min mening! outandproud.blogg.no. Jeg er ingen feminist, men jeg er DRITTLEI!
Tommage♀♂ Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 Hmm, sikter du til innlegget på anonym nå, eller har jeg gått glipp av noe? På anonym var det jeg og et par andre som svarte at det ikke interesserte oss om Linni M var i fødsel, ser ikke helt hetsingen i det?
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 31. august 2009 Var ikke deg jeg siktet til, nei. Og ikke bare den tråden, som faktisk var den mildeste i sitt slag. Har vel vært ca. 10 tråder om henne de siste månedene, om ikke flere.
Gjest Skrevet 31. august 2009 #16 Skrevet 31. august 2009 Så bra Bolledeig Jeg leste det Folk er så jævli feige her som sitter å slenger dritt og gjemmer seg bak den knappen!
___ Skrevet 31. august 2009 #17 Skrevet 31. august 2009 "Kongo-gutta" er ikke kjekke hvis de har drept noen, men noen synes de ser kjekke ut. Linni Meister vet jeg faktisk ikke hvem er, men hvis hun lever av å selge seg selv som en merkevare har hun tydligvis gjort en god jobb ettersom det er så mange som mener noe om henne.
Mom2Two Skrevet 31. august 2009 #18 Skrevet 31. august 2009 Hehe, jeg må være bra fjern, for jeg aner ikke hvem dama er en gang... Sikkert like greit.
Gjest splætt Skrevet 31. august 2009 #19 Skrevet 31. august 2009 Kan noen virkelig ønske at en liten baby får kolikk?? Ikke bare mora det er slemt mot...
Mom2Two Skrevet 31. august 2009 #20 Skrevet 31. august 2009 Men en ting jeg alltid synes er litt trist, er at du virker jo som du har masse energi og engasjement. Hvorfor ikke engasjere seg i noe mer betydnignsfullt? Frivillig arbeid eller lignende? Der trenger man slike personer.
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. august 2009 Forfatter #21 Skrevet 31. august 2009 Jeg synes faktisk det er svært betydningsfullt å stå imot kvinnehat, spesielt fra andre kvinner.
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 31. august 2009 #22 Skrevet 31. august 2009 Jeg tror at grunnen til at så mange her inne blir "pissed off" av Linni er fordi hun har noe veldig mange her inne ikke har: lykke. Hun virker ikke så dum på bloggen sin, men hun er kanskje ikke verdens smarteste, men må man nødvendigvis være det? Hun elsker livet sitt og er blid og positiv og av og til litt enkel. Og det er helt greit. Jeg liker Linni godt egentlig, jeg syns det er en av få blogger jeg liker å følge med på, fordi hun faktisk er positiv og ærlig. Hun prøver ikke så hardt som mange her inne på anonym.. Hun er rett og slett lykkelig. Dessuten har hun penger og kjæreste og er i se & hør. Det er vel nok for mange det. Og store pupper. Det er jo nesten det verste :-p
PAVEEL Skrevet 31. august 2009 #23 Skrevet 31. august 2009 var inne på bloggen hennes, og viker som ei koselig og normal kvinne:-) faktisk en fin blogg, den vil jeg følge med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå