Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Var hos legen med jenta mi på 18 mnd i dag. Og da legen så henne (en ung mann) sa han, å, en skikkelig tjukking hun der! Så lo han. Kan ikke si at jeg lo så veldig mye. Hun er 80cm og 10,5 kg. Er det mye??? Jeg synes hun ser helt perfekt ut, men det synes tydeligvis ikke legen....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 hehe.. da hadde han enten gapskrattet eller holdt helt kjeft i sjokk, om han hadde sett mine 1-åringer på 79 cm og ca 12 kg;)
blond Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Min gutt var ikke tjukk da han var like lang og tung. Han var ett år da han var like stor. Ja, legen burde holdt kommentaren for seg selv. Antakelig mente han ikke noe vondt med det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Om han lo så kan det jo hende han ikke mente det på en stygg måte, men mer som en god bolle baby du har, mine var og noen boller på et tidspunkt, og jeg uttrykte det støtt og stadig, men de var tjukke og deilige ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Gidder å ta deg nær av det? Så lenge du syns datteren din er perfekt, er vel ikke viktig hva andre sier. Dessuten så kan du da ikke tro at han mente noe alvorlig med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå