Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Legger seg 19.00 alle dager, med unntak selvsagt. Men det skjer kanskje 5 ganger i året at klokka blir 20.00
@--- Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Ok.... Og da sovner h*n med en gang? Har en på 2 som legger seg mellom halv 7 og 7... synes 5 åringen kan være litt lenger oppe,men ikke så altfor lenge da selvsagt.... takker for svar. noen andre?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Han legger seg ca 1930 hver dag, her i huset er det viktig med rutine så det er ytterst sjelden det er senere. Han blir bare forferdelig trøtt og sliten hvis han legger seg senere - våkner kl 7 hver dag uansett når han la seg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Har en som blir 5 nå til høsten. Før pleier han å legge seg kl. 19. Da mener jeg at han er i seng den tiden. Pleier aldri å sove med en gang. Bruker kanskje 30 min +/-. Men nå som han nærme seg 5 år, så tror jeg kanskje at jeg skal begynne å drøye til 19.15. Står opp kl. 7 hver morgen.
Fire småtroll Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Han legger seg klokka åtte, et kvarter før storebror på 8 år. De har alltid hatt litt forskjellig søvnbehov, storebror er nesten 3 år eldre men trenger omtrent like mye søvn.. Begge to våkner av seg selv i halv syv tiden om morgenen, blide, uthvilte og klare for en ny dag. Så da regner jeg med de får den søvnen de behøver. I helgene blir klokka gjerne rundt halv ni, men vi skiller ikke så mye på hverdag og helg siden de står opp like tidlig om morgenen uansett.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Min på 5 legger seg alt fra halv 8 til halv 9.... Kommer ann på kor tidlig han stod opp, gjort den dagen osv osv. Sovner stort sett med en gang...
Kyllingbein Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Min legger seg kl 20.00 sovner da med en gang. Synes dette er i det seneste laget men det virker som om kroppen hennes er programmert til denne tiden. Prøvde i lange tider på 19-1930 men da ble hun liggende våken til 21.30 og slik så gitt opp det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå