Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 har en fyr som jeg har prata endel med på nettet. han var på besøk hos meg igår en liten tur. ikke noe sex eller klining nei, bare prat liksom har ikke hørt noe fra han siden da. jeg er ganske sjenert av meg, kan han ha tolket det som at jeg ikke var interresert i han? blir det teit å sende melding til han nå? å isåfall hva kan jeg skrive? ala hei hva gjør du? men vil ha med noe flørtende så han skjønner jeg er interresert, men samtidig ikke være for pågående og virke masete om dere skjønner. tips?? trenger hjelp med flørtinga da det er leeenge siden sist...hehe:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Ta det om et par dager.. ikke stress med å gjøre det dagen etter.. bare turn-off..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Kan du ikke bare sende en sms å takke for en hyggelig kveld? Ikke gjør det vanskeligere enn det er;)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Hei, jeg synes du skal vente noen dager. Kan hende han tar kontakt nmed dagen i løpet av den tiden. Om 2-3 dager kan du f.eks skrive : "hei, det var trivelig å endelig treffe deg og jeg håper vi ses snart igjen. hilsen..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå