guttåjente Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Jeg har ei datter, en sønn og ei stedatter. For ikke lenge siden fikk jeg englebarn smykke med en jente og en gutt, jeg synes det er et utrolig nydelig smykke. Samboeren min vil helst at jeg ikke skal bruke det smykke på grunn av hans datter da. Jeg har ikke brukt det enda. Hva synes dere? Er det teit å bruke det når vi går rundt med tre barn?
Ksenia & Anjem Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Du har jo bare to barn..skjønner ikke problemet..
Dronningen! Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Har du og samboeren din felles barn? Eller er det mine og dine...
Gjest Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Du har jo to barn - så det er jo naturlig å bruke det da. Alternativt kan du jo henge på ei jente til, for å symbolisere stedatteren din om det blir mer "riktig"
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Mannen min har en gutt fra før også har vi en sammen. Jeg har englebarn smykke med en gutt på og synes det er både greit og naturlig.
Bettybu Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Hadde ikke gått rundt med smykke for stebarn... De måtte i såfall være adopterte barn... (om du har adoptert hans barn, men du kaller det jo STEbarn...så da er det vel ikke det!!)
guttåjente Skrevet 31. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2009 Vi har en sønn felles, og hver vår datter fra tidligere forhold. Alle barna bor "fast" her og er til de andre annenhver helg. Synes det er litt "pinlig" å henge på ei jente til da hennes mor bor 5 min. med bil unna oss, får meg liksom ikke til å spørre henne..er d greit for deg om jeg henger to jenter der.. Hmm, må tenke litt på d. Er jo et utrolig nydeli smykke da
Himmel og hav Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Hva vil du svare når stedatteren din kikker på smykket og lurer på hvem de er? Du er i det daglige mor for tre barn, om alle har en plass i hjertet ditt, burde ikke alle 3 også ha en plass rundt halsen? For meg ser jeg langt mer potensiell "skade" i at du går med to barn enn med tre englebarn rundt halsen. Barn er smarte og observante og trekker konklusjoner de ikke alltid deler med de voksne rundt seg.
Dronningen! Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Da ville jeg faktisk ha kjøpt en jente til slik at datteren hans føler seg like inkludert som din egen jente. Hvordan ville du følt det om det var mannen din som skulle bruke ett slikt smykke? Ville det vært ok for deg å utelatt datteren din.... Og ja smykkene er kjempefine:o)
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Signerer "Himmel og hav"
guttåjente Skrevet 31. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2009 Ok, litt det samme jeg tenker å. Men som sagt litt "ekkelt" å henge to jenter da jeg ikke vet hvordan hennes mor reagerer. ( hadde ikke likt det selv). Har to venninner som nettoppp har født hver sin sønn og datter, tipper dette blir fine fødselgaver til dem.
Gjest Skrevet 31. august 2009 #13 Skrevet 31. august 2009 Hadde barnefar til gutten min fått seg ny kjæreste og de fikk et barn til hadde jeg nok bare synes det var koselig at hun inkluderte sønnen min i sitt smykke. Det betyr jo at du bryr deg om henne og tenker på henne som en del av familien.. Kjæresten min er stepappa til min gutt og vi venter et barn til. Jeg hadde synes det var kjempeflott om han gjorde det samme (hvis menn brukte sånne smykker vel og merke.)
Libido- Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 Jeg selv ville kjøpt til et barn til. Liker ikke å sette noen til siden.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. august 2009 #15 Skrevet 31. august 2009 Kommer an på følelsen. Setter du hun like "høyt" som dine egne barn? Hadde nok kjøpt en anheng til jeg, hvis den "rette" følelsen hadde vært der! Tror nok også jeg hadde syntes det hadde vært koselig om mannen hadde funnet seg ny dame og hun hadde hatt 3 anheng selv om hun hadde bare 2 barn selv. Da ser man på en måte at mitt barn også blir "verdsatt". UUuuuuuutrolig lite ordforråd i dag ser jeg, alt blir bare feil! Men håper du skjønner tankegangen min uansett! =)
Gjest Skrevet 31. august 2009 #16 Skrevet 31. august 2009 Jeg ville kun hatt en av hver.. Men det er fordi jeg synes tre av de blir too much
Libido- Skrevet 31. august 2009 #17 Skrevet 31. august 2009 og som hun over her sier, hadde jeg vært mammaen, hadde jeg blitt glad.
Frosk1 Skrevet 31. august 2009 #18 Skrevet 31. august 2009 Jeg hadde hatt 2, pga jeg hadde hatt 2 barn.... uavhengi av hvor mange han har fra før. Er jo jeg som skal gå med smykket. Hadde jo tatt tattoering kun med mine 2 barn feks
solstråle69 Skrevet 31. august 2009 #19 Skrevet 31. august 2009 Siden alle tre barna bor fast hos dere, ville jeg kjøpt til en til. Som mamma til stebarnet, ville jeg bare blitt glad. Jeg hadde nok ikke hatt samvittighet el følt det riktig å bare ha to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå