♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hadde HP Packard sitt opplegg, men det forsvant da harddisken på pcen kræsja og nå har jeg en mistanke om at jeg i et overivrig støv på hjernen har hevet cden................
Tutto og snuppo Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Har du prøvd photoscape eller picasa 3? (Bere til å google dei, så kjem det opp kor du kan laste dei ned) Begge er heilt enkle og greie program. Photoscape er nok kanskje hakket meir avansert enn Picasa, men Picasa er til gjengjeld hakket meir brukarvennleg! :-)
Hulda77 Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Tenkte også å tipse om picasa. Det har verkeleg vore ein stor opptur for meg. Har også lighroom (nokså avansert), men sant og seie så er picasa nok for meg. Fin oversikt over bilda. Lett og laste opp til framkalling eller til nettstad for deling. Go for it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå