Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Ble syk i helgen, og frøs/svettet om hverandre. Fikk vondt i halsen og en grusom hodepine samt føler meg svimmel. Idag morges begynte jeg hoste(tørrhoste) og denne har økt noe veldig utover dagen. Nå sitter jeg her og hoster så og si hele tiden, og kjenner det river i lungene. Har ikke målt feber i helgen og tror ikke jeg har feber nå. Kan dette være svineinfluensa eller noe annet som går? Kan jo selvfølgelig ringe legen å sjekke men får vel neppe komme å ta prøver så er egentlig bare mest nysgjerrig på om noen har hatt det og/eller har peil.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jeg er på akkurat samme måte:-( Blitt værre nå ikveld, kvalm og hodepine osv..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Uff, håper du ikke har hodepinen like lenge som meg. Har hatt den i flere dager og føler meg skikkelig svimmel:( Men har prøvd lest litt og forstår det sånn at en har en del feber ved svineinfluensa. Tok jo ikke tempen i helgen men har ingen feber nå så er vel kanskje bare en vanlig forkjølelse...eller noe?! God bedring til deg ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå