Gå til innhold

huff liker ikke dette helt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I to dager på rad nå har jeg opplevd at det har kommet noen få dråper med blod når jeg har tørket meg. første gang i går kveld, og nå igjen for en time siden.

Det er jo ikke så mye at jeg tror det er noe alvorlig galt, har heller ikke smerter, bortsett fra ligamentsmerter, men det er jo ikke farlig. Eller er slike små blødninger farligere nå i 2 tri???

Men det jeg egentlig lurer på er om det er flere som har opplevd dette så seint i svangerskapet? er 14+1 i dag. Trodde liksom disse små irriterende blødningene var noe som forekom i 1 tri? Har bare opplevd det en gang tidligere og det var i uke 8...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hatt sex? normalt etter samleie....

Skrevet

Jeg blødde noen dager i uke 13 og noen dager i uke 15. Ikke mye hver gang, og bare brune rester på slutten.

Uansett, så var alt bare bra med babyen. Legen min har UL-apparat så var innom til noen sjekker der. Kan du ikke dra til legen for UL eller høre hjertelyden slik at du får ro i sjelen?

Skrevet

Det er sikkert ikke noe alvorlig, siden du ikke har smerter, men jeg ville ringt legen uansett. I flg boka til Gro Nylander, så er det visst ikke så uvanlig med blødninger , hun viste til en statistikk på at hver fjerde kvinne som har et fullbårent svangerskap har opplevd blødninger i løpet av svangerskapet. Men blødninger skal bestandig sjekkes opp av lege.

Lykke til

Skrevet

jeg har blødd litt innimellom... eller blødd og blødd... ahr brun utflod ved toalett besøk....

jeg var på UL for en uke siden ca og da var alt bra med den lille.. sprella og kosaseg inni der...

så alt er nok fint:)

ring evnt. en privat klinikk og få tidligere UL, da kommer du ofte fort inn:)

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...