Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 I helga var jenta mi hos pappan, og jeg var en tur på byn. Nett borti veien fra her vi bor er det en skikkelig kjekk mann som bygger hus. Jeg har sett på han lenge, og siden jeg var full og dum i helga sendte jeg en sms til han med denne teksten: Hei ....! Dette er en spørreundersøkelse: Har du dame? Dersom svaret er NEI: er du god i matte? Han ringte meg og holdt på å le seg ihjel. Han visste ikke hvem jeg var, noe jeg var fullstendig klar over. Forklarte at når han flyttet inn i sitt nye hus ble vi naboer. Jeg tørr jo søren meg ikke gå ut av huset etter dette. Hva i all verden skal jeg gjøre? Herreguuuuuud som jeg angrer! Måtte bare få det ut, har ingen å klage til. Fysj!
Denice Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Hehehe.. dette er da ikke noe å gremmes over!!! Har da hørt langt værre historier... Og hvordan skal du ellers finne ut ting og tang? You go, girl!!
Gjest Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Hahaha! Nå måtte jeg faktisk le! Den var jo genial da
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Syntes den var genial jeg. Og du fikk oppmerksomheten hans. :-) Syntes ikke du skal være flau over den. værre om du hadde skrevet at han var sååå kjekk/sexy eller annet i den duren. Man må jo spørre for å finne ut.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Takk skal dere ha som orket å lese mine bekymringer. Det var da godt det ikke var det verste dere hadde hørt. Men nervene ligger tykt utenpå huden fremdeles...
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Jeg synes det var en skikkelig bra sms! =) Du må bare gå ut med hodet hevet og vise at du er full av god selvtillit. Som allerede skrevet, det kunne vært verre.
Kyllingbein Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Hehe. Den der synes jeg var genial også. Bra jobba:)
mamma`n til nurk Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Hehehe, den var bra:) Tror jeg kommer til å bruke den en gang:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Hehe, må bruke den en gang jeg også :-) Men kan noen forklare meg det med god i matte? Skjønte ikke den, eller så er det et lys som ikke gikk opp for meg. *flau* :-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 en pluss en blir to? Er litt usikker jeg og, litt blond..:S
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 Hehe, godt det ikke bare er jeg som føler meg blond nå ;-) Noen andre som vet noe sikkert? Anonym 20:45
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 HI her. Jeg ta oppigjen matten for å forbedre karakteren min siden jeg er skikkelig dårlig i matte. Så i den anledning trenger jeg en leksehjelper som er god i matte. DET var grunnen til at jeg lurte på om han var god i matte. Herregud...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #13 Skrevet 1. september 2009 Hahaha jeg tenkte sånn her: 1. Er du singel? 2. Kan du legge sammen to og to? (altså fatter du isåfall hvorfor jeg spør?) ...men det var det altså ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå