Gå til innhold

Er det fullmåne på torsdag? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satse på fødsel da-noen som er med? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kikket på kalenderen nå.Er ikke fullmåne en helt hvit runding? Det er det på fredag:)

Skrevet

Ja frædan skal vi føde da? eller vente 09.09.09 er jo en stilig dato da men....

Skrevet

Jeg er med!!! Veldig med, faktisk ;)

Skrevet

Jeg er med på fredag ;) Skal til andre runde med modningsakupunktur på torsdags kveld, regner med vi kjører mer nåler for modning da. :) hadde første runde i dag, da konsentrerte vi oss mest om å få kroppen min til å ha det bedre, så jeg får slappet av så jeg i det hele tatt blir i stand til å gjennomgå en fødsel :) Men har allikevel hatt en del sammentrekninger og sånn, så litt modning er det jo også ;) Hun sa jeg er veldig mottakelig for akupunktur, og det kjenner jeg jo selv også. :)

Har også sagt en stund nå at han kommer den 4, og siden jeg har bursdag 4 juni og pappa 4 juli, passer 4 september fiiiint inn i rekka ;) Så kan godt starte på torsdag, men han er nok ikke ute før fredag. :D Blir gøy å se om jeg får rett...!

Skrevet

Da blir fredag en spennende dag for oss :D hihi...

Skrevet

Jaaa :)

Er 4 det er fullmåne ja og har faktisk termin da også, så krysser fingre for alle oss som er klare for å føde :) Hadde vært kjempe bra!

Skrevet

er med jeg men vil hels litt før da, hehe...

Skrevet

Jaaaaa, det er fullmåne på fredag og jeg har termin da :-) :-)

Tenker at ho kommer da jeg :-)

Det er iallefall min plan :-)

Skrevet

Jeg er med på den!!! termin 10.september.. :-)

Fredag er en fin dag for den lille og komme på, selvom det er komfirmasjon på Lørdag:-s jaja! jeg vil ha fødsel:)

Skrevet

Jeg er med:) "min" termin er på fredag så holder en knapp på den, selv om sambo insisterer på at vi skal vente til 090909 :)

Skrevet
:) Spent på om det blir fødsel på noen av oss:D Noen som har noe "tegn"? Har endel nedpress,men kun bake..(?!?) mensmurringer,og 2-3 voooooonde kynnere i løpet av dagen + vanlige kynnere..
Skrevet

jeg er klar. Termin i morgen, men tror ikke det skjer så mye hvis ikke murringen blir en god del sterkere her i løpet av kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...