2blå og ?? i magen Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hvordan er det med levering? Er d 200 en kan handle for? Uten og måtte betale for toll.. Og er det fraktfritt? Takk for svar, om noen vet
tante grusom master of law Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Det er fraktfritt der ja, levering tar en til to uker ca. Handle under 200kr for å unngå toll. Du kan bestille flere ganger isteden.
alvamamma Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Det er fraktfritt ja. Tollgrensen er kr. 200,-. Har sett her flere ganger at de kan dele opp pakkene, men har ikke prøvd. Bestiller heller ting under kr. 200,- og legger heller inn flere bestillinger.
2blå og ?? i magen Skrevet 31. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2009 Okei:) Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå