flypapir Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hva bør jeg huske på? Er flere år siden jeg hadde en katt i hus, men nå fant vi ut at tiden var inne for en liten familie forøkelse..
power puff Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 husk at katter ikke har stedsans før de er 6 mnd, så de skal ikke slippes ut alene før de er 6 mnd! jeg googlet litt ordet katt og fant masse fin info når vi hentet vår lille pus for en mnd siden husk å kjøpe kattedo,matskål,vannnskål, leker, klorebrett, vaksiner katten når han er 3 mnd, ormkur, steriliser (finnes alt for mange katter i norge som ingen vil ha) registrer katten din med chip i nakken hos dyrlegen (vi gjorde dette likt som vi vaksinerte) og lær barna å være forsiktige med pus....
flypapir Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Takk for tips! Da skal vi passe godt på den lille pusen frem til den blir 6mnd gammel, slik at den ikke går seg bort Har handlet inn de viktigste tingene (matskål og do), så håper jeg at vi kan ta det andre etterhvert... Har du noen gode tips til den aller første tiden? Bør vi regne med lite nattesøvn?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå